Konijnenvriend1245 Geplaatst: 5 mei 2020 Geplaatst: 5 mei 2020 Hey allemaal... vandaag hadden mijn vrienden en ik echt een nare ervaring, we zijn er nog steeds niet echt goed van. We waren aan het skaten toen we plots een klein konijntje op de weg zagen liggen dat aan het stuiptrekken was. We zagen geen sporen van bloed of een wonde, dus we begrepen niet echt wat er aan de hand was. Ik wist niet wat te doen, moest ik er snel mee naar de dierenarts rennen of had dat geen enkel nut? Mijn vrienden stelden voor om het uit zijn lijden te verlossen, maar dat kon ik echt niet toelaten. Ik ga morgen eens gaan kijken of het daar nog ligt, ik wou dat ik meer had gedaan..... weet iemand toevallig hoe dit kon gebeuren, aangezien het konijntje geen wonde had? alvast bedankt voor jullie antwoord... groet, een konijnenvriend
IreneM Geplaatst: 6 mei 2020 Geplaatst: 6 mei 2020 Misschien aangereden waardoor er inwendig letsel is? Als je het konijn op de weg hebt laten liggen zal het daar nu niet meer liggen vermoed ik. In ieder geval niet levend.
Evee Geplaatst: 6 mei 2020 Geplaatst: 6 mei 2020 Dat kan van alles zijn. Een aanrijding met inwendig letsel. RHD. Een ziekte die al langere tijd speelde bij het konijn. Daar zul je niet achter komen.
Aanbevolen berichten