shanty Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ik was eens aan het rond kijken en kwam toen uit bij een site over Dieren gebitten .. Waaronder ook het konijnen gebit heel duidelijk beschreven stond met allemaal fotos en alle mogelijke problemen die er kunnen ontstaan . Alleen weet ik niet of ik hem hier zo neer mag zetten als het niet mag modjes haal het dan maar weg okay Dierengebit - Home En dan op konijn klikken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peacefull Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 ik vind het een hele goed mooie informatieve site zeker een aanraderhopelijk mag ie blijven staan en wordt er zelf een vermelding van gemaakt hier op BB in de links.. wat vinden jullie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ik heb er zelf een proefpakketje besteld voor de hond en kat vandaag binnen gekregen 2 zakjes met kippensmaak tandpasta en borsteltjes en een boekje vol informatie ik vindt toch dat het gebit bij een dier gauw vergeten wordt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ja Shanty, de site is erg overzichtelijk en erg interesssant ja, en er staat ook heel veel informatie op. Ik neem aan dat dit wel op BB mag blijven staan, want het gebit van een konijn is wel belangrijk, en het is ook belangrijk dat we daar genoeg over afweten, ook voor de nieuwe leden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aileen Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Dat is idd een interessante site! Er staat dat het knippen van de snijtanden pijn doet:blink:Ik dacht dat het kon vergelijken met het knippen van de nagels. Tenminste een meisje dat bij de konijnenopvang werkt zei dat tegen mij. Sjefke (overleden konijn, herplaatser) heeft vorig jaar zijn tanden moeten laten knippen omdat het te lang was geworden.Dus als ik terug denk heeft ie dus waarschijnlijk pijn gehad bij het knippen van de tanden:blink:Gelukkig was het bij al mijn andere konijnen dit tot nu toe nooit nodig geweest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Deze link werd al eens geplaatst op BB en mag best hoor. Dit is een informatieve site met goede kwaliteit van de informatie , dus dat is toegestaan. Ik verander wel even de topic-titel, want die is toch een beetje vaag... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 thnxx caroline Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten