YvonneH Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Alweer een vraag:$: Knuf laat vanaf zondag al een paar x wat bd keutels liggen. Normaal doet ze dat nooit (ook vandaag weer). Kan dat iets te maken hebben met het feit dat ze gister weer ziek werd? Of kan dat er niets mee te maken hebben?Ik weet het ondertussen ook niet meer dus probeer toch maar nog eens overal naar te kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Ja, komt mogelijk door medicatie...Ik heb bij de tweeling 1 keer bd'keutels gezien, dat was na het geven van panacur. Mogelijk verstoord de medicatie de normale darmflora en zitten er sowieso niet de nodige vitamines in...? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 hier at floes toen ie een ab kuur had ook zijn BD keutels niet....ik denk idd ook dat het met de medicijnen te maken heeft.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 O, dat wist ik niet. Ze heeft wel al die tijd lactulose gehad, misscien daarvan dan of idd te weinig nuttige stoffen. Ik zal het even in de gaten houden iig.Bedankt hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popita Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ik kan je niet helpen want ik heb een gelijkaardig probleem! Henry, mijn lieve dwergkonijn, laat noooooit ergens keutels achter, al zo lang ik hem loslaat heb ik nog geen keutel gevonden...BEHALVE OP MIJN BED :(( elke keer opnieuw als ie hier op kot rondhuppelt, springt ie op mijn bed en laat hij er een paar keutels achter. kan iemand me helpen hoe ik hem dit kan afleren?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Ik denk dat jij toch een ander probleem hebt. Blinde darm keutels zijn van die zachte glimmende trosjes. Als jou konijn gewone ronde keutels laat liggen, dan laat hij daar mee weten dat het zijn terratorium is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popita Geplaatst: 24 januari 2008 Delen Geplaatst: 24 januari 2008 ahja, is iets anders dan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2008 Geeft niet hoor, weet je iig waarom hij dat doet:bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten