Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Iedereen! 

Mijn konijn Tequila is ongeveer 9 maanden oud! Hij lag helemaal languit te chillen in zo de gekende bunnyflop houding! Terwijl ik hem aan het aaien was voelde ik dat er aan 1 kant van zijn lichaam boller was dan de andere kant van zijn lichaam, en die kant die boller was was precies ook iets harder!  Ik mocht deze wel aanraken en ik kon deze induwen en mijn konijn gaf daar geen kick van! Maar nu heb ik een beetje onderzoek gedaan op het internet en zeggen ze meestal dat dit tekenen zijn van gas! Mijn konijn eet nog steeds hetzelfde, hooi en korrels en krijgt ook witloof! Hij eet ook geen koolsoorten? 

Wat zou ik doen? Er is helemaal niks te zien aan mijn konijn en hij gedraagt zich niet anders maar ik zou niet willen dat hij gasbuik heeft! 

Dank jullie wel voor jullie hulp en voor jullie mening! 

Geplaatst:

Ik zou voor nu niets bijzonders doen, het gewoon even goed in de gaten houden. Maar als hij blijft eten en keutelen, en ook z'n gedrag normaal is, denk ik niet dat het reden is tot bezorgdheid. 

• Vind ik leuk 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .