Farah Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Hoi hoiGisterenavond ging ik slapen en zoals altijd de gewoonte is , ga ik naar aiko toe voor een knuffel en een aai.nu zag ik onder zen neus een beetje wit vocht zitten. niet volledig vloeibaar ma precies zo een beetje wat soms in hun ogen zit.ik heb het toen weggeveegt en hem eens geinspecteerd.is nog altijd een fris konijntjeen tot nu heb ik het niet meer terug gezien.is dit iets waar ik me zorgen voor moet maken of niet ?Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Farah Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Mhh.heb eens nagekeken op internet en konijnen zweten blijkbaar door hun neus.kan dat ?want gisteren was de verwarming ff op hol geslagen waardoor het in mijn kamer best warm was.kan iemand dit bevestigen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roos1995 Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 Hallo Farah,Het kan wel,Maar mijn konijn niest soms, en èèn keer is er snot uit zijn neusje gekomen.Ik heb ook eens gelezen dat konijnen zweten door hun neus. Als die niet niest ofzo, dan denk ik wel dat het door de warmte kwam.Als die niest ofzo, kan die verkouden zijn. Groetjes,Roos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 22 januari 2008 Delen Geplaatst: 22 januari 2008 als het er echt wittig uit zag goed in de gaten houden of het geen snot is!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roos1995 Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 Mijn konijn diezel niest nu wel weer..Maar ik weet denk ik wel waarom het komten soms komt er ook ZELDEN snot uit z'n neusje,Maar ik denk dat het door het vochtige weer komt..want als die binnen zit, doet die het een stuk minder!Hij zit ook altijd in zijn konijnen toilet te ''Chillen'' en dan zit die recht voor het gaas,waar de wind/tocht makkelijk doorheen kan,ik ga er binnenkort iets voor hangen, zodat die wind niet zo naarbinnen kan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 Mhh.heb eens nagekeken op internet en konijnen zweten blijkbaar door hun neus.kan dat ?want gisteren was de verwarming ff op hol geslagen waardoor het in mijn kamer best warm was. kan iemand dit bevestigen ? Als het echt warm was op je kamer kan er idd wel een druppel water om die reden uit de neus gevallen zijn... Wat ook een reden is van onschuldige snottebellen (water dus) is stress. Ik heb dat bij de onze al gezien bij de DA, dan loopt het water echt uit de neus en ook toen we ze meenamen naar België, het eerste half uur in de auto, zaten ze allebei met water uit hun neus. Het druipt er dan echt uit en je ziet ze constant likken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten