Ashley12345 Geplaatst: 12 april 2020 Geplaatst: 12 april 2020 Hallo, mijn voedster (iets meer dan een half jaar oud) heeft sinds kort op haar linker voorpootje uitslag (zie foto). weet iemand wat dit is en wat is er tegen kan dit? Dit is op geen ander pootje te zien, deze zijn geheel glad. Ik ben benieuwd of het iets is om mee naar de arts te gaan. alvast bedankt voor de hulp!
Mira11 Geplaatst: 16 april 2020 Geplaatst: 16 april 2020 Op 12-4-2020 at 15:26 zei Ashley12345: Hallo, mijn voedster (iets meer dan een half jaar oud) heeft sinds kort op haar linker voorpootje uitslag (zie foto). weet iemand wat dit is en wat is er tegen kan dit? Dit is op geen ander pootje te zien, deze zijn geheel glad. Ik ben benieuwd of het iets is om mee naar de arts te gaan. alvast bedankt voor de hulp! Ik heb geen idee wat het is. Misschien is het handig om even contact op te nemen met je dierenarts om het overleggen. Als het nodig is dat je langs moet komen hoor je meteen.
Floppyears Geplaatst: 17 april 2020 Geplaatst: 17 april 2020 Het ziet er eigenlijk voor mij uit alsof er iets aan de nageltjes geplakt zit. Kan het geen bodemmateriaal of zoiets zijn?
Evee Geplaatst: 17 april 2020 Geplaatst: 17 april 2020 Ik vind het meer op kalkpoten zoals kippen dat soms hebben lijken. Dat komt door een schurftmijt. Maar of dit dat ook is, geen idee? Bij konijnen nooit van gehoord namelijk.
Aanbevolen berichten