Peacefull Geplaatst: 23 januari 2008 Delen Geplaatst: 23 januari 2008 het is nu tijd van kas andijvieik merk dat die van mij dat ook minder lekker vinden dat veld andijvie, die ik meestal bij de boer haal probeer eens rucola?? heel voorzichtig natuurlijk, bij mij is het voor hun een echte traktatie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 O, die van jou hebben dat ook? Dus ze hebben wel degelijk voorkeur.Fijn om te weten. Mireille Adviseerde laatst ook ruccola, maar toen ik ging kijken was het al een beetje rot. Maar ik ben wel van plan om (hopelijk) morgen nog eens op zoek te gaan. Dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 Hier krijgen ze ook altijd rucola, vinden ze erg lekker. Het is misschien duurder als bij de groenteboer maar in het koelvak bij de groentes kun je het voorverpakt vinden in de supermarkt. Hier gaat de voorkeur uit naar die gesneden andijvie. Pongo gaat dan zitten knorren van genot en helemaal wanneer je hem erbij aait. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2008 Oke, dankjewel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten