xxMarieke Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Heeyy..M'm konijn heeft onder op z'n kop een kale plek.. (kwam ik net achter)Weet iemand wat dit is of hoe dit kan komen? Xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 misschien kun je er eens een foto van maken en deze hier in het topic plaatsen! er zijn dan vast wel mensen die je meer kunnen vertellen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxMarieke Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 misschien kun je er eens een foto van maken en deze hier in het topic plaatsen! er zijn dan vast wel mensen die je meer kunnen vertellen! Zal het proberen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxMarieke Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Foto..http://img263.imageshack.us/img263/9268/kopkonijnpz2.jpg Ziet er wel een beetje vaag uit..:bunny4: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 daar zit normaal gesproken wel een iets kale plek van de geurklieren, maar dit is wel een extreem grote plek.Ik zou toch een bezoekje da doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Oei, dat ziet er niet zo goed uit, voor zover je kunt zien op de foto. Zijn huid is ook kapot, of zie ik dat verkeerd? Hier hebben de konijnen ook wel eens een kaal plekje als ze ergens aan zijn blijven hangen met hun vacht, of soms wil de een bij de ander nog wel eens een hapje vacht nemen. Zit hij samen met een ander konijn en zou het kunnen dat ze mekaar in de haren zijn gevlogen? Dan zou ik ze eens goed controleren op eventuele andere bijtwonden. Als je konijn alleen zit, zou ik eerlijk gezegd niet weten hoe dat zou kunnen komen. Als het echt vies is, kun je het plekje iig schoonmaken met gekookt, afgekoeld water. En dan kun je toch maar beter een bezoekje brengen aan de DA Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxMarieke Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Heb verder geen andere konijnen.. Maar ik ga morgen wel even naar DA.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 se ik het verkeerd of zit er een geel beslag op deze plek??ik zou er in ieder geval morgen even mee naar de dierenarts gaan! het kan vanalles zijn! vraag aan je dierenarts of ie er een monster van neemt en dit eens goed gaat bekijken!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten