lizzie1981 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Hoi Ik lees verschillende antwoorden als het gaat om koppelen na castratie. Is het nu 2 weken of 3 weken. Snickers gaat vrijdag geholpen worden, zijn nieuwe vriendinnetje is al thuis. Ze is lekker aan het wennen en zit ook nog in een andere kooi.Omdat we echt voorzichtig willen zijn, dachten we zelf 3 weken te wachten, maar nu lees ik in verschillende topics dat het twee weken is... alvast bedankt voor de reacties@!
kelly1986 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 veel opvangen koppelen al na twee weken! en voor zover ik weet is daar nog nooit een oeps nest uit voort gekomen.in de regel wordt altijd het advies gegeven te koppelen na een week of drie..het is dus denk ik ook waar je jezelf het prettigst bij voelt
xHann Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Onze dierenarts raadde me aan, om 6 weken te wachten. Hij had er ervaring mee, dat ze na 4/5 weken nog voor nakomelingen konden zorgen. Dus ik weet het eigenlijk ook niet..
Mary Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Ik dacht zelf ook 2 weken, volgens mij staat op de site drie weken.Ik zou dan gewoon drie weken doen, om het zeker te weten. weet iemand ook of je wel eerder kan beginnen met koppelen als de voedster nog niet vruchtbaar is? ze is 9 week.
Konijnenvrouwtje Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Als je wil kan je al met 10 dagen koppelen, maar ik hou altijd 2 weken aan voor de veiligheid. Ik heb mijn opvang al 2.5 jaar en nog nooit een problemen hiermee gehad.
nijn Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 ja twee weken, weet het zo goed als zeker.nog nooit is er na twee weken nog een nijntje geboren. groetjes:poot:
margreet Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Ik weet ook niet beter als dat twee weken oke is.
Aanbevolen berichten