thatbunnyshadow Geplaatst: 28 februari 2020 Auteur Geplaatst: 28 februari 2020 7 minuten geleden zei thatbunnyshadow: Bedankt! 🙂 ik ga veel plezier hebben met al dit lekkers en leuks aan te kopen 😉 Weet iemand ook toevallig of een wcrol , keukenrol vullen met stro mag? Ik heb dit op veel plaatsen gezien dat ze dat doen. Gaten maken in de rol en stro erin steken dat het konijn dit eruit kan prullen. Mag dit? Dit leek me een leuk idee.Â
Marjoleink Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 Ja hoor, dat doe ik ook maar dan met hooi. Ik let altijd wel op dat er geen lijmresten aan zitten.
Evee Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 Ja dat kan, wel oppassen dat ze niet echt heel het karton helemaal opeten. Een beetje is niet erg, maar grote hoeveelheden kan verstopping geven. De meeste konijnen verscheuren en versnipperen het meeste, en eten niet heel veel.
Hallo Hoi Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 Pluisje eet wel altijd al het karton op😣 voor haar gebruik ik de speeltjes die ik van @JacinthaBrehlerheb gekregen. Houten speeltjes in de vorm van een banaan, framboos en mandarijn, een knaag en gooi speeltje van een wortel. Ook vind ze wilgentakjes wel lekker, maar die moet je wel echt aantrekkelijker maken. Ik heb dat toen gedaan door het stokje door de geraspte wortel te roeren, kreeg het een lekker smaakje.Â
thatbunnyshadow Geplaatst: 28 februari 2020 Auteur Geplaatst: 28 februari 2020 5 uur geleden zei Marjoleink: Ja hoor, dat doe ik ook maar dan met hooi. Ik let altijd wel op dat er geen lijmresten aan zitten. Ik bedoelde hooi 😉 sorry we zeggen stro hier in België haha
thatbunnyshadow Geplaatst: 28 februari 2020 Auteur Geplaatst: 28 februari 2020 5 uur geleden zei Evee: Ja dat kan, wel oppassen dat ze niet echt heel het karton helemaal opeten. Een beetje is niet erg, maar grote hoeveelheden kan verstopping geven. De meeste konijnen verscheuren en versnipperen het meeste, en eten niet heel veel. Dat is goed! Bedankt! Ik hou dit zeker in de gaten 🙂Â
thatbunnyshadow Geplaatst: 28 februari 2020 Auteur Geplaatst: 28 februari 2020 4 uur geleden zei Hallo Hoi: Pluisje eet wel altijd al het karton op😣 voor haar gebruik ik de speeltjes die ik van @JacinthaBrehlerheb gekregen. Houten speeltjes in de vorm van een banaan, framboos en mandarijn, een knaag en gooi speeltje van een wortel. Ook vind ze wilgentakjes wel lekker, maar die moet je wel echt aantrekkelijker maken. Ik heb dat toen gedaan door het stokje door de geraspte wortel te roeren, kreeg het een lekker smaakje. Oooh goed idee. Mijn konijntje knaagt niet graag aan die takjes. Misschien een idee om dat op die manier te doen
Aanbevolen berichten