Pablo&Lola Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Binnenkort is Lewis weer aan de beurt voor de jaarlijkse vaccinatie. Hoe zit het eigenlijk met de werking van het nieuwe vaccin? Is deze echt een jaar werkzaam? Bij de vorige vaccins ging ik namelijk altijd na 11 maanden al voor hervaccinatie.
Dollie Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 De vorige werkte ongeveer 14 maanden heb ik ooit van de fabrikant begrepen dus op zich was dat met de oude al niet noodzakelijk.
Pablo&Lola Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 6 minuten geleden zei Dollie: De vorige werkte ongeveer 14 maanden heb ik ooit van de fabrikant begrepen dus op zich was dat met de oude al niet noodzakelijk. Ah, dank je!
Gast Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb, maar zowel Kliko als Rummikub moeten in maart hun enting krijgen. Best knap dat ze samen mogen, had verwacht dat ik 2x zou moeten gaan. Scheelt toch weer een ritje.
Pablo&Lola Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 3 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb, maar zowel Kliko als Rummikub moeten in maart hun enting krijgen. Best knap dat ze samen mogen, had verwacht dat ik 2x zou moeten gaan. Scheelt toch weer een ritje. Gematcht op vaccinatiedatum?😅 Handig, haha. Ik moet twee keer per jaar. Luz & Lew liggen (nog) te ver uit elkaar.
Marjoleink Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 Ik moet drie keer per jaar, oktober, november en maart. Die in oktober en november ga ik wel proberen naar elkaar toe te trekken, dat scheelt me weer een ritje.
Gast Geplaatst: 22 november 2020 Geplaatst: 22 november 2020 @Pablo&Lola je zou het bijna zeggen ja 🤣 @Marjoleink dat zou ik inderdaad ook proberen ja. Scheelt toch weer.
Dollie Geplaatst: 23 november 2020 Geplaatst: 23 november 2020 Oktober en november kun je prima tegelijk doen inderdaad.
Gast Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 Gisteren met Pelle geweest. Altijd is het weer stress voor madame. Voor het eerst die nieuwe prik gehad, met alle 3 de stoffen in 1 zeg maar. Vandaag neemt ze niet bepaald graag brokjes van me aan, ik moet ze eerst nat maken en dan bij de neus kriebelen en na een tijdje neemt ze dan voorzichtig het brokje. Gras en een lijnzaadbrokje gaan met meer enthousiasme. Bijwerkingen of nog puur stress van het uitstapje naar "de enge man met de witte jas"?
Aanbevolen berichten