Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is een dringende vraag!

Sinds vanmorgen maakt mijn konijn rare geluidjes ik heb al allerlei dingen opgezocht maar nergens staat het geluid dat men nijn maakt beschreven kan iemand me helpen?

Het is een piepgeluid maar dan ook weer niet, het klinkt als neuriën.

Alvast bedankt😊

Geplaatst:

Ik ben hier niet een grote kenner in. Ik weet dat 1 van mijn vorige konijnen altijd een zacht geluid maakte als ze diep sliep. Is dit bij jouw konijn ook misschien het geval? Of heeft ze snotjes bij de neus of heb je het idee dat ze het benauwd heeft?

Geplaatst:

Kun je er (via youtube) een filmpje van plaatsen? Ik heb aan de hand van jouw verhaal niet direct een idee wat het kan zijn. Ademt ze er zwaar bij? Kunnen het luchtwegproblemen / benauwdheid zijn?  

Geplaatst:
53 minuten geleden zei Evee:

Kun je er (via youtube) een filmpje van plaatsen? Ik heb aan de hand van jouw verhaal niet direct een idee wat het kan zijn. Ademt ze er zwaar bij? Kunnen het luchtwegproblemen / benauwdheid zijn?  

Hoe doe ik dit precies via youtube? Dankjewel voor je reactie! Ik denk niet direct dat ze benauwd is , maar ze ademt luid maar niet precies snel.

Geplaatst:
1 minuut geleden zei bunny bunny:

Hoe doe ik dit precies via youtube? Dankjewel voor je reactie! Ik denk niet direct dat ze benauwd is , maar ze ademt luid maar niet precies snel.

Een filmpje maken, bijvoorbeeld met je telefoon. Dat op youtube plaatsen, en via de link naar het filmpje kun je het dan op het forum hier plaatsen. Je kan hier niet direct een filmpje op de website zetten, maar als je het via youtube doet kunnen wij het ook gewoon zien. 

Geplaatst:
30 minuten geleden zei Evee:

Kan het zijn dat er een hooispriet of iets in haar neusje zit?

Ik heb gekeken in haar neusje maar ik zag niets, ze is nu aan het rondhuppelen in de woonkamer en maakt dit geluidje nu niet. Maar ik zal proberen te filmen zodra ze in slaap valt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .