Hallo Hoi Geplaatst: 19 januari 2020 Geplaatst: 19 januari 2020 Heyy, ik kwam laatst een artikel tegen op instagram waarin werd gezegd dat ze bij een konijn met snot na 4 jaar er achter waren gekomen dat het kwam doordat ze iets had met maar tong waardoor ze haar neus niet kon schoonmaken. Maar is het zo dat een konijn normaal gesproken zijn of haar neus schoonmaakt of hoeft dat eigenlijk niet?? Was gewoon even nieuwsgierig
Eefje Geplaatst: 19 januari 2020 Geplaatst: 19 januari 2020 Konijnen wassen hun neusje gewoon mee, aan de buitenkant dan. Mijn snotkonijn wast zich ook, je ziet daardoor vaak niet echt snot bij haar neus, maar wel aan haar pootjes waar ze haar neus mee wast.
Rifca Geplaatst: 20 januari 2020 Geplaatst: 20 januari 2020 Volgens mij wassen konijnen hun gezichtje -inclusief neus- gewoon met hun voorpootjes. Ik ze werkelijk nog nooit hun tong hiervoor zien gebruiken iig.
Hallo Hoi Geplaatst: 20 januari 2020 Auteur Geplaatst: 20 januari 2020 1 uur geleden zei Rifca: Volgens mij wassen konijnen hun gezichtje -inclusief neus- gewoon met hun voorpootjes. Ik ze werkelijk nog nooit hun tong hiervoor zien gebruiken iig. Pluisje doet dat wel, ziet er best wel gek uit😂😂
Aanbevolen berichten