la.sofiia Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Hoii iedereen!Daarstraks ging ik naar men konijntjes om ze hun eten te geven enzo. Nadien was ik Lily (voedstertje van 9 maanden) aan het aaien en plots ging ze op haar zijkant liggen en bleef ze liggen.. Ik verschrok me en stopte met haar te aaien. Toen ik haar weer begon te aaien draaide ze haar weer plotseling op haar zijkant. Is dit normaal? Ik dacht eventjes dat ze een aanval kreeg ofzoo ik vond het echt erg raar?Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?Alvast bedankt .xxx
anouk Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 ik denk dat jou konijntje dit heel erg prettig vind :baby:
Ingrid M Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Mijn konijntjes doen dat ook, liggen te relaxen op hun zij en rollebollen ook.Dit betekend alleen maar dat je konijntje het fijn vind wat je doet. Groetjes Ingrid
Debbie Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 haha, ik denk niet dat je je heel erg zorgen hoeft te maken.Mijn konijnen doen dit wanneer ze lekker willen relaxen.
la.sofiia Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Geplaatst: 18 januari 2008 Aaah ihi..Goh wat een opluchting. Want ik vond het best wel eng. Dacht van jeetje wat doet die nu =) Hehe .. Ooh leuk dat ze er dan plezier aan had hehe ..Dank u voor jullie advies.Zoentje xxx
Aanbevolen berichten