Hallo Hoi Geplaatst: 18 januari 2020 Auteur Geplaatst: 18 januari 2020 @JacinthaBrehlerhet probleem hier is vooral dat ons konijntje het blieft zodra het uit een nieuwe zak komt, maar na 2 dagen hoeft ze het niet meer. Maar om nou om de 2 dagen het hooi opnieuw te kopen gaat een beetje ver...
JokeC Geplaatst: 18 januari 2020 Geplaatst: 18 januari 2020 Soms helpt het om het hooi uit het plastic te halen en in een papieren of jute zak te doen en donker weg te zetten om de smaak en geur beter te behouden. Jute zakken zijn best duur dus een papieren (boodschappen-) tas die je dicht rolt aan de bovenkant voldoet ook. Of er zelf eentje vouwen van bruin inpakpapier of donker gekleurd van dat matte kaftpapier. Echte groentewinkels verpakken soms ook hun fruit in grote bruine zakken en die zijn ook goed.
Gast Geplaatst: 18 januari 2020 Geplaatst: 18 januari 2020 Ik bewaar het in zo’n bewaarton waar je (honden/katten)voer in bewaard van Curver. Luchtdicht en daardoor lang vers. Dat merk je inderdaad dus ook, als het langer staat blieven ze het niet meer.
Hallo Hoi Geplaatst: 19 januari 2020 Auteur Geplaatst: 19 januari 2020 15 uur geleden zei JacinthaBrehler: Ik bewaar het in zo’n bewaarton waar je (honden/katten)voer in bewaard van Curver. Luchtdicht en daardoor lang vers. Dat merk je inderdaad dus ook, als het langer staat blieven ze het niet meer. Doe ik ook, maar het werkt niet. Ze is te verwend
JokeC Geplaatst: 19 januari 2020 Geplaatst: 19 januari 2020 Welnee, Pluis is geen draak, baasje heeft alleen nog niet uitgevogeld wat wel werkt bij haar. 😉 1
Hallo Hoi Geplaatst: 22 januari 2020 Auteur Geplaatst: 22 januari 2020 10 minuten geleden zei Rifca: Pluisje eet hooi?! 😁😃🎊🎉 Ja! En karton, bank, reclamefolders, tafelpoot, sokken, schoenen, boeken en kast natuurlijk! 2
Hallo Hoi Geplaatst: 22 januari 2020 Auteur Geplaatst: 22 januari 2020 Oh! Ik vergat de internetkabel. Die is ook lekker natuurlijk.
Hallo Hoi Geplaatst: 23 januari 2020 Auteur Geplaatst: 23 januari 2020 De gouden tip voor Pluisje is gevonden🎉 een Pluk hooi, op dit moment vita Verde timothy+kamille, met een beetje kruiden op dit moment esve paardenbloem en een beetje Jr farm kruiden speciaal, en 20 gram brokken. Dit mixen, in een beslagkom en van alles word wat gegeten.
JokeC Geplaatst: 23 januari 2020 Geplaatst: 23 januari 2020 Zie je wel, Pluis, als ze haar creatieve brein aan het werk zet , komt je baasje er uiteindelijk achter wat wel werkt bij jou! 😁 Petje af, Iris! 💪👍
Aanbevolen berichten