Milo het konijn Geplaatst: 3 januari 2020 Delen Geplaatst: 3 januari 2020 Vandaag ging ik Milo borstelen en aaien en toen zag ik dat hij een kaal plekje heeft in zijn nek. Ik maak me een beetje zorgen en hoop niet dat hij ziek is of vlooien heeft. Ik wil een afspraak maken bij de dierenarts. Maar voor ik dat doe wil ik weten of het nodig is. đ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 3 januari 2020 Delen Geplaatst: 3 januari 2020 Is het een wondje of alleen maar een kaal plekje? Kan het zijn dat een plukje haar ergens aan is blijven hangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 Pluis is ook kaal in haar nekje. Heb me er nog nooit zorgen over gemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 Een kale plek in de nek kan ook duiden op mijt! (Schilfers hoeven niet perse aanwezig te zijn.) Dit kan eenvoudig behandeld worden met Stronghold, een middel tegen parasieten. Dit gaat wel via de dierenarts dus ik zou toch even bellen en evt, langsgaan.  ps nooit andere âvlooien middelenâ gebruiken, veel zijn er slecht voor konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 4 januari 2020 Delen Geplaatst: 4 januari 2020 1 uur geleden zei Rifca: Een kale plek in de nek kan ook duiden op mijt! (Schilfers hoeven niet perse aanwezig te zijn.) Dit kan eenvoudig behandeld worden met Stronghold, een middel tegen parasieten. Dit gaat wel via de dierenarts dus ik zou toch even bellen en evt, langsgaan.  ps nooit andere âvlooien middelenâ gebruiken, veel zijn er slecht voor konijnen. Wat zijn de symptomen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rifca Geplaatst: 12 januari 2020 Delen Geplaatst: 12 januari 2020 Alleen een kale plek in dâr nekje in het geval van mijn dame! Â Hier kun je meer info vinden:Â https://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/vachtmijt.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten