Hallo Hoi Geplaatst: 6 januari 2020 Auteur Geplaatst: 6 januari 2020 14 minuten geleden zei Marjoleink: Die zijn zeker goed, maar wel behoorlijk ver weg. Zit er geen goede opvang bij jou in de buurt? Heb je al op de lijst gekeken? Ik weet trouwens ook niet of ze koppelvakanties aanbieden, wij kregen het koppel na een half uur mee naar huis. Ik heb contact met ze gehad. Als het geen liefde op het eerste gezicht is kunnen ze je de mogelijkheid bieden 1 nachtje te blijven. Maar er zit hier wel een dierenasiel maar niet met zon ruime keuze aan konijnen. Ik wil een asiel gaan zoeken in de buurt van Arnhem. Mijn opa en oma wonen daar in de buurt, en dan kan ik Pluisje daar op neutraal terrein koppelen in een vakantie.
happy211 Geplaatst: 6 januari 2020 Geplaatst: 6 januari 2020 K'nijn en Ko bied koppelvakanties aan, dat heb ik ook gedaan, en ze hebben zeker genoeg kennis inderdaad. Maar wat minder ver hoeven reizen met je konijn(en) in de auto lijkt me wel prettiger ja. Is dit niet iets? Citaat Dierenbeschermingscentrum Amersfoort Plaats: Amersfoort Website: https://www.dierenbescherming.nl/dierenasiel/dierenbeschermingscentrum-amersfoort Provincie: Utrecht Kennismaking: Speed-date Koppel vakanties? Ja Vakantieopvang? Ja Inentingen? Ja Plaatst konijnen alleen? Nee Rammen gecastreerd? Ja Voedsters gecastreerd? Nee, alleen indien medisch noodzakelijk. Konijnen gechipt? Nee EDIT: tegelijk een bericht geplaatst, en nu is dit wat overbodig, sorry 😅
Hallo Hoi Geplaatst: 6 januari 2020 Auteur Geplaatst: 6 januari 2020 7 minuten geleden zei JacinthaBrehler: En Konijnenopvang Joy dan..? Ken ik niet.
Marjoleink Geplaatst: 6 januari 2020 Geplaatst: 6 januari 2020 Joy zit in Kolham, ik weet niet hoe ver dat voor jou is. Joy is van @Dollie, die ken je misschien wel. Van wat ik gehoord heb, is Dollie er heel goed in om de juiste partner bij je konijn te vinden. Joy heeft hier een eigen topic:
Pablo&Lola Geplaatst: 6 januari 2020 Geplaatst: 6 januari 2020 Kolham is wel een eind rijden hoor vanaf Amersfoort of Arnhem, haha! @Hallo Hoi Ik raad je aan om ook even bij een opvang na te gaan of ze op dit moment binnenkonijnen koppelen, want bij veel opvangen is dat geloof ik niet het geval in de winter (indien je er een koppelvakantie bij wil boeken).
Gast Geplaatst: 7 januari 2020 Geplaatst: 7 januari 2020 @Hallo Hoi hoe is het gegaan vandaag..? De operatie van Pluisje?
Hallo Hoi Geplaatst: 8 januari 2020 Auteur Geplaatst: 8 januari 2020 12 uur geleden zei JacinthaBrehler: @Hallo Hoi hoe is het gegaan vandaag..? De operatie van Pluisje? Niet doorgegaan... Mijn moeder had het achter mijn rug om afgezegd. Op zijn vroegst word het dus pas dinsdag over 2 weken... Arme pluizebol😢
JokeC Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Joh, wat erg voor Pluisje (en jou). Het is blijkbaar bijna ondoenlijk om het goede voor Pluisje voor elkaar te krijgen. Frustrerend. 🙄
Gast Geplaatst: 8 januari 2020 Geplaatst: 8 januari 2020 Jeetje... ik word hier plaatsvervangend boos en verdrietig tegelijk van. Ik kan me niet voorstellen hoe jij (en Pluis) zich dan wel niet moeten voelen. Knuf....
Aanbevolen berichten