Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ooohw oke, sorry ik weet er niks van maar gelukkig veel mensen hier wel. Het enige wat ik kan adviseren is vaak schoonmaken met een natĀ doekje. Trouwens, je zei dat het een buitenkonijn was dus beter een vochtig doekje, want anders is het nu in de winter te koud

Geplaatst:
7 minuten geleden zei Marjoleink:

Daar hoef je niks aan te doen, tenzij hij vaakĀ natte pootjes heeft.Ā Mijn buitenkonijnen hebben grijze pootjes door het buiten lopen, dat hoort er gewoon bij.Ā 

Ok, bedankt!Ā 

Geplaatst:
14 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

Ooohw oke, sorry ik weet er niks van maar gelukkig veel mensen hier wel. Het enige wat ik kan adviseren is vaak schoonmaken met een natĀ doekje. Trouwens, je zei dat het een buitenkonijn was dus beter een vochtig doekje, want anders is het nu in de winter te koud

Top!Ā 

Geplaatst:

Tenzij het echt urinebrand is, zere hakjes, geĆÆrriteerde plekken,Ā ontstoken plekken of kale plekken is een beetje gele kleur niet erg. Je ziet het vaak bij witte / lichte konijntjes. Dat de pootjes niet zo mooi wit zijn maar geel / bruin /grijs kleurig van het lopen op de grond.Ā 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is hij trouwens niet te dik. Konijnen maken zichzelf normaal heel goed schoon, als ze te dik zijn gaat dit niet zo goed. Als je zijn ribbetjes duidelijk kunt voelen maar wel met een laagje vet erover is hij niet te dik.(mijn konijn is wel iets te dikšŸ˜¬šŸ¤«)

Geplaatst:
Zojuist zei Eline_Kokoooo:

Is hij trouwens niet te dik. Konijnen maken zichzelf normaal heel goed schoon, als ze te dik zijn gaat dit niet zo goed. Als je zijn ribbetjes duidelijk kunt voelen maar wel met een laagje vet erover is hij niet te dik.(mijn konijn is wel iets te dikšŸ˜¬šŸ¤«)

Mijn konijn is niet te dik maar die heeft ook plaspootjes. Dit komt door het toilet. Ik heb wel eens zitten denken over een bak waar de plas direct doorheen valt. Zal is kijken.Ā 

Geplaatst:
7 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

En daar is het bewijs dat Evee altijd het beste advies geeftšŸ˜‚

@EveeĀ is ook de eigenares van het forum, de website en de webwinkel, dus dat kan goed kloppen.

Ā 

Als je de pootjes schoonmaakt met water o.i.d. en ze zijn daarna niet kurkdroog, dan worden ze alleen maar nog viezer. Lekker laten gaan dus.

• Bedankt 1
Geplaatst:
16 minuten geleden zei Evee:

Tenzij het echt urinebrand is, zere hakjes, geĆÆrriteerde plekken,Ā ontstoken plekken of kale plekken is een beetje gele kleur niet erg. Je ziet het vaak bij witte / lichte konijntjes. Dat de pootjes niet zo mooi wit zijn maar geel / bruin /grijs kleurig van het lopen op de grond.Ā 

Hij heeft gelukkig alleen maar licht gele pootjes šŸ˜Š

Geplaatst:
17 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

Mijne is niet heel dik, maar hij is wel groot šŸ˜…

Geplaatst:
11 minuten geleden zei Marjoleink:

@EveeĀ is ook de eigenares van het forum, de website en de webwinkel, dus dat kan goed kloppen.

Ā 

Als je de pootjes schoonmaakt met water o.i.d. en ze zijn daarna niet kurkdroog, dan worden ze alleen maar nog viezer. Lekker laten gaan dus.

Bedankt @Marjoleink, sorry @Milo het konijnvoor preciesĀ het tegenovergesteldeĀ van goed adviesšŸ˜‚

Geplaatst:
51 minuten geleden zei Eline_Kokoooo:

Bedankt @Marjoleink, sorry @Milo het konijnvoor preciesĀ het tegenovergesteldeĀ van goed adviesšŸ˜‚

Geen punt, niemand kan alles weten. Ik geef zelf alleen advies als ik het echt zeker weet, om te voorkomen dat ik juistĀ een verkeerd advies geef. Bij twijfel laat ik het reageren aan iemand anders over.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .