Hildebrand en Poek Geplaatst: 19 november 2019 Geplaatst: 19 november 2019 Ik heb een vraag over mijn konijn. Ze is de hele tijd aan het schuren met haar kin tegen alles. Het hout, de speeltjes, noem maar op. Heeft ze last van haar tandjes? Want ze heeft wel eens eerder last gehad van haar tandjes, toen knaagde ze niet genoeg. Maar nu eet ze wel gewoon goed. Normale portie brokjes en veel hooi.
Huiself Geplaatst: 19 november 2019 Geplaatst: 19 november 2019 Jouw konijn wil op die manier haar geur daar achterlaten, dus dat hoeft niets over haar gebit te zeggen. Om problemen met haar gebit te voorkomen is het belangrijk dat ze veel hooi eet en een afgewogen hoeveelheid biks (van goede kwaliteit). Welk merk brok geef je?
Evee Geplaatst: 19 november 2019 Geplaatst: 19 november 2019 Onder de kin zitten inderdaad geurklieren. Jouw voedster zegt dus eigenlijk bij alles waar ze haar kin over haalt "van mij!".
Hildebrand en Poek Geplaatst: 19 november 2019 Auteur Geplaatst: 19 november 2019 Oww gelukkig is er niks mis! De konijnenbrokken:
Aanbevolen berichten