Hallo Hoi Geplaatst: 4 november 2019 Geplaatst: 4 november 2019 Hey, In mijn vorige topic kwam het aan bod dat Pluisje naar de dierenarts ging. We zijn net teug, hebben best wel veel bloed afgenomen en ze moest daardoor een verbandje om haar poot. Deze is er inmiddels al af. Ze hebben best wel wat moeten afnemen omdat ze de hele rambam gaan controleren. Ik zal jullie op de hoogte houden wat de uitslag is. Word hoogstwaarschijnlijk vandaag nog gebeld.
JokeC Geplaatst: 4 november 2019 Geplaatst: 4 november 2019 Duim duim duim duim voor een goede uitslag.
Hallo Hoi Geplaatst: 4 november 2019 Auteur Geplaatst: 4 november 2019 1 uur geleden zei JokeC: Duim duim duim duim voor een goede uitslag. Helaas....
Hallo Hoi Geplaatst: 4 november 2019 Auteur Geplaatst: 4 november 2019 1 van haar leverwaarden is te hoog. Maar ze is niet zo ziek dat ze meteen denkt aan een ontsteking, haar nierwaarden zijn oké dus ec is ook onwaarschijnlijk of het is een tumor. Ze weet niet zo goed wat ze ermee aanmoet dus ze gaat het tijdens het telefonisch spreekuur met de universiteit overleggen en ik krijg ergens deze week de uitslag. 2
Evee Geplaatst: 4 november 2019 Geplaatst: 4 november 2019 Nog geen slecht nieuws dus, ik blijf positief voor jullie 🙂 Hopelijk krijg je snel goed nieuws en valt het allemaal mee, is het goed behandelbaar.
Hallo Hoi Geplaatst: 4 november 2019 Auteur Geplaatst: 4 november 2019 Wat kan het zijn wat goed behandelbaar is? Stel ik mij daar op in. Ze noemde alleen maar tumor, ec, of ontsteking op.
Hildebrand en Poek Geplaatst: 4 november 2019 Geplaatst: 4 november 2019 Aww, ik hoop dat het snel goed komt! En dat je snel de uitslag krijgt!
Hallo Hoi Geplaatst: 13 november 2019 Auteur Geplaatst: 13 november 2019 Ze weten niet wat het is. We laten het hierbij. Ze is nog jong en moet zich (denk ik) nog ontwikkelen. Mocht ze toch ergere ziekte verschijnselen gaan vertonen gaan we uiteraard weer terug.
Aanbevolen berichten