Aileen Geplaatst: 14 januari 2008 Delen Geplaatst: 14 januari 2008 Kan een konijn net als bij mensen de hik hebben??Vanmiddag leek het of Breezer de hik had. Hij ging languit liggen, koppie omhoog, keek voor zich uit en hoppa had hij de hik, tenminste daar leek het op.Na een half minuut was het weer normaal. ik heb dit nog nooit bij mijn andere konijnen gezien. vandaar deze vraag klinkt zo stom, maar ik was bijna in paniek geraakt en wilde al bijna de dierenarts bellen!! maar gelukkig was het al over voordat ik wilde bellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mary Geplaatst: 15 januari 2008 Delen Geplaatst: 15 januari 2008 Hoi, mijn konijn doet ook vaak zoiets...zijn hele lichaam schokt dan mee en even later is het weer weg. Volgens mij heb ik toen ook een topic gestart onder 'schokken' moet je daar maar even kijken. Ik vond het in het begin ook eng hoor!succes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freud Geplaatst: 15 januari 2008 Delen Geplaatst: 15 januari 2008 Het begint er toch echt steeds meer op te lijken alsof Breezer en Freud broertjes zijn hoor Wederom een herkenbaar punt! Misschien weer Frans...? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 15 januari 2008 Delen Geplaatst: 15 januari 2008 hmm maar mijn frans doet daar niet aan mee hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 15 januari 2008 Delen Geplaatst: 15 januari 2008 de hik kan in principe ieder dier met een middenrif krijgen.De hik is niks anders dan dat het middenrif van slag af is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten