bumperklever Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Jeetje Silly1984 wat een slecht nieuws nu je dacht dat het zo goed ging, ja toch? Ze at weer hooi en ze dronk weer. Mijn nijntje is ook geholpen, haar eierstokken en baarmoeder zijn er uit gehaald. Ik heb haar 2 dagen moeten dwangvoeren en ze was nog zeker 10 dagen chagerijnig.Ik hoop zo voor jou en je nijntje dat zij er weer boven op komt. Ik ga voor jou en je nijntje duimen. Heel veel sterkte de komende dagen.En eeehh... asljeblieft voel je niet schuldig, heb ik toen ook gedaan dus ik weet hoe jij je voelt maar als zij dan onder zoveel stress leeft tijdens haar scgijnzwangerschap, dan heb je toch geen andere keus.Meis veel sterkte..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 ogh heel veel sterkte! ik hoop dat ze gauw toch weer gaat plassen en het allemaal goed komt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Wat vrezelijk zeg je nijn weer bij de da............ik zal voor jullie duimen meis!sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Bedankt voor jullie lieve berichtjes,voel me alweer ietsje beter na heel veel gehuild te hebben:$ voelde me echt even heel rot toen de DA me belde.Ik hoop dat ze morgen bereikbaar zijn om te vragen hoe het met haar gaat..Ik hou moed maar toch heb ik sterk de indruk dat het verkeerd af gaat lopen zoals te DA me het vertelde..:baby: snap gewoon niet dat ze dat niet voor de operatie nakijken (de nieren),ze zij al dat het wel vaker voorkwam bij katten en honden.:blink: maarja ik mijn vriend en bugs blijf duimen voor onze kleine bunny.:bow: Silvy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 heel veel sterkte hoor!!!we duimen hier heel hard voor bunny!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mireille Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Dit is zeker schrikken maar zeker niet jouw fout hopelijk herstelt bunny snel bij de da Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Voel je idd niet schuldig hoor!Ik hoop dat het toch straks weer beter gaat met haar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2008 ben vanmorgen weer gebeld door de DA.BUnny had eindelijk geplast en veel ook.En eten deed ze ook best.Ze zei dus dat ze al wat met de nieren had voor de operatie en dat het niet door de operatie zelf kwam.Ze ligt ook nog aan het infuus. En ze zei ook dat ze zeker geen 12 wordt,de nieren zijn nou eenmaal al erg slecht.Ben benieuwd wat ze maandag gaat zeggen,dan gaat ze nog bloed afnemen en dan verder kijken..ik durf ook niet te zeggen laat haar maar inslapen als ze nog een goede kans heeft om verder te leven, ook al is het maar voor een paar jaar:$ vindt het erg moeilijk om die keus te maken,dus ik wacht nog wel af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 jeetje joh, wat een tegenvaller. Ik zou nu ook nog niet beslissen hoor als het nog niet hoeft. Zoals je al zei; als ze nog een paar goede jaren heeft is het fijn dat ze bij je is toch (zolang ze er geen pijn van heeft natuurlijk). Maar dat ze geplast heeft is goed toch?Sterkte verder (ik blijf je verhaal volgen hoor) en ik hoop dat ze straks weer mee naar huis kan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bumperklever Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Ik hoop dat je nijntje snel naar huis mag. En jeetje wat een moeilijke keuze, maar asl je goed begrijp hoef daar nu nog niet aan te denken. Ik hoop voor je dat alles beter gaat komen. Veel sterkte en ook ik zal je verhaal blijven volgen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2008 :( nou ik ben net gebeld doorde DA dat bunny net is overleden.Ze kreeg weer een infuus en ze was weg..DUs nu is het toch nog gebeurd,vindt het zo zielig!!!Nou dan moet ik maar weer verder kijken voor een vriendinnetje voor bugs,die zit helemaal alleen:$ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anouk Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 o wat jammer ,heel veel sterkte met je verlies en succes met zoek tocht naar een nieuwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
andremiranda Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
margreet Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Meid,wat vreselijk voor je dat je lieve nijn dood is.Ik wens jou heel veel sterkte met dit verlies.En lieve Bunny;ga maar lekker met je vriendjes rondstampen op de regenboogbrug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lieke175 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Jeetje... Sterkte Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liaan Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Sterkte! :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 O, wat jammer! Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bumperklever Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Jeetje mina zeg. Wat een verschrikkelijk nieuws voor je zeg. Heel veel sterkte met je verlies ook voor Bugs. En ik hoop voor je dat je het kan opbrengen al een nieuw vriendinntje te zoeken voor Bugs.Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2008 vindt het wel erg moeillijk maar wil het wel graag voor bugs.HIj is zo rustig... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silly1984 Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2008 Arme bugs, sinds hij nu alleen zit issie zo rustig...Hij zit alleen maar stilletjes in het hok en als hij eruit mag ligt ie de hele avond of middag onder de stoel:blink: en hij wil ook minder geaaid worden,hij duwd mn hand gewoon weg wat hij normaal nooit deed!!:blink:Ik hoop dat ik straks zijn nieuwe aanstaande vriendin mag verwelkomen:$ en dat ze goedgekeurd wordt:bow: dan is onze bugs vast weer een stuk vrolijker:bunny2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten