Amelie2309 Geplaatst: 26 augustus 2019 Geplaatst: 26 augustus 2019 hoi ik heb mijn konijnen een week geleden laten steriliseren en nu zijn hun buikjes kaal dus nu viel me wat op aan de buikjes en dat is dat er soort vel los zit ik weet niet wat het is en of ik er mee naar de dierenarts zou moeten nou gaan ze woensdag naar de dierenarts voor de hechtingen maar ik wou toch graag weten wat het is er komt hier even een foto van hoe het eruit ziet de grote wond in het midden is van de sterilisatie. dit is de foto hoop dat jullie iets weten wat ik nog vergeten te zeggen ben is dat het aan de zijkant van de kale plek ook heeft gebloed. groetjes sofie
Amelie2309 Geplaatst: 26 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2019 11 minuten geleden zei Amelie2309: hoi ik heb mijn konijnen een week geleden laten steriliseren en nu zijn hun buikjes kaal dus nu viel me wat op aan de buikjes en dat is dat er soort vel los zit ik weet niet wat het is en of ik er mee naar de dierenarts zou moeten nou gaan ze woensdag naar de dierenarts voor de hechtingen maar ik wou toch graag weten wat het is er komt hier even een foto van hoe het eruit ziet de grote wond in het midden is van de sterilisatie. dit is de foto hoop dat jullie iets weten wat ik nog vergeten te zeggen ben is dat het aan de zijkant van de kale plek ook heeft gebloed. groetjes sofie hij is wel vrolijk en heeft er denk ik ook niet echt last van ookal zit zij er wel vaak aan
Evee Geplaatst: 26 augustus 2019 Geplaatst: 26 augustus 2019 Ik herken het niet echt. Ik weet niet of jouw dierenarts een emailadres heeft, dat je de foto's even kan mailen en het daar na kan vragen? Hoewel als ze er geen last van heeft, dat denk ik wel tot woensdag kan wachten. Het ziet er bijna uit of de buik aan het vervellen is ofzo, maar dat hebben mijn voedsters niet gehad na sterilisaties (castraties).
Amelie2309 Geplaatst: 26 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2019 ze hadden het ook voor de sterilisatie maar het is erger geworden waardoor het zichtbaar is
Evee Geplaatst: 27 augustus 2019 Geplaatst: 27 augustus 2019 Ik zou het wel even navragen, het zou bijna iets van schurft ofzo kunnen zijn dan. Het hoort niet in ieder geval. Heeft de dierenarts er met de castratie niets van gezegd?
Rifca Geplaatst: 2 september 2019 Geplaatst: 2 september 2019 @Amelie2309 Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je nog langs de dierenarts bent geweest. Weet je inmiddels al wat het is?
Amelie2309 Geplaatst: 13 september 2019 Auteur Geplaatst: 13 september 2019 ja ik ben langs geweest het waren schilvers van het scheren van het buikje omdat het buikje best een beetje vies was hebben ze het moeten wassen en daar heeft hun huidje niet zo goed op gereageerd we hebben der een zalfje voor gekregen en het gaat nu beter
Aanbevolen berichten