Jenny van der Zanden Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 Is er iemand die misschien weet of er ergens iemand is die konijnen met EC opvangt tijdens een vakantie. Konijntje heeft nog best wat verzorging nodig. Wij wonen in de omgeving Delft(zuid Holland) Ik vind het lastig om de zorg aan familie over te laten die geen ervaring hebben met konijntjes... help??
Rifca Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 Pensions zijn meestal wel bereid medicatie te geven, al dan niet tegen een meerprijs. Een lijst met vakantie opvang adressen per provincie is hier te vinden: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-verzorging/post/lijst-vakantie-opvang-konijnen/
Jenny van der Zanden Geplaatst: 3 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2019 Bedankt voor de tip... alleen is t niet alleen medicijnen geven. Ze moet geholpen worden met eten en drinken omdat dr kop zo scheef staat en ze steeds omvalt. Ze kan zichzelf niet wassen dus de keutels moeten af en toe losgemaakt worden omdat ze tuSsen de haren blijven hangen. Dus denk ik dat een pensioen niet handig is, plus dat dit ook best veel stress geeft met veel andere konijnen...
Jenny van der Zanden Geplaatst: 3 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2019 En ik las in berichten op deze site van jaren geleden dat er mensen zijn die zieke konijntjes tijdelijk verzorgen dus hoop om iets te vinden...
Renske34 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 Heb je ondertussen al wat gevonden? Ik weet wel dat Animal Home in Zoetermeer geloof ik medicatie geeft indien nodig. Tenminste, dat was ooit in mijn situatie zo, wellicht is het veranderd dus ik doe geen beloftes. Je kan ze even bellen. Maar daar zitten inderdaad veel konijnen het is daar vaak heel druk in de zomer. Voor welke periode is het?
Jenny van der Zanden Geplaatst: 5 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2019 Thanks! Mijn ‘vaste’ vakantie pension geeft idd ook wel medicatie maar omdat t zo druk is en ze ook gewassen moet worden en bijgevoerd is dat geen optie helaas... heb familie die wil helpen maar t is best een belasting...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 4 uur geleden zei Jenny van der Zanden: Thanks! Mijn ‘vaste’ vakantie pension geeft idd ook wel medicatie maar omdat t zo druk is en ze ook gewassen moet worden en bijgevoerd is dat geen optie helaas... heb familie die wil helpen maar t is best een belasting... Ik heb je een berichtje gestuurd.
Aanbevolen berichten