Ga naar inhoud

Op zoek naar een échte konijnkundige arts


HopeMurphy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Binnenkort verhuizen mijn partner en ik met onze 7 pluizebollen naar Creil, in Flevoland.

Op het moment zit ik met de nijnen bij een super goede konijnkundige arts, maar dat is in T Gooi waar ik nu woon. Het wordt daarom te ver rijden, meer dan een uur. Ik zoek daarom een échte goede konijnkundige arts in de regio waar we gaan wonen. Ik heb de lijst met konijnkundige artsen al bekeken maar er springt er geen een echt tussenuit.

Nu weet ik dat Opvang Konijnenparadijs dichtbij zit, en ik neem aan dat die ook naar een top konijnen arts gaan.

 

Dus mijn vraag. Wie kan mij een fantastische konijnen arts aanraden in Noord Flevoland/Noord Overijsel/Zuid Friesland.

 

Ik ben heeel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je de lijst al gevonden had bij de artikelen, maar zo niet, hier een linkje:

 

 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-medischeinformatie/post/dierenarts-konijn-friesland-groningen-flevoland-drenthe-overijssel-gelderland/

 

Zelf geen ervaringen in die regio, maar er zijn vast wel andere bunnybunchers die je hiermee kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnenparadijs gaat naar Farmarts in Staphorst. (ik weet niet of dat de enige is)

Ik ben een keer geweest en ze zijn in iedergeval vriendelijk.

 

Echter, is mijn konijn vanuit het pension van konijnenparadijs naar dierenkliniek steenwijk gegaan.  

Hier hebben ze zich enorm ingezet voor mijn kleine meisje, ook gedurende de nacht. Toen dit helaas uitzichtloos werd hebben ze uiteindelijk het belang van het beestje voorop gesteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .