rosaliedv Geplaatst: 9 juli 2019 Geplaatst: 9 juli 2019 hey hoi! ik heb sinds 3 weken 3 konijntjes een Nederlandse Hangoor, een dwergje en een rex.. De Nederlandse Hangoor en het dwergje zijn allebei vrouwtjes en de rex een gecastreerde ram. Sinds kort loopt dus mijn Nederlandse Hangoor te slepen met haar achterpootjes... Als ze recht uit loopt is er niks aan de hand maar zodra er 1x een bocht gemaakt word gaat ze gelijk met haar achter pootjes opzij en gebruikt ze alleen nog maar haar voor pootjes.. Ook ligt ze heel vaak in een hoekje en zijn de andere 2 erg beschermend.. Nu is mijn vraag heeft mijn konijntje iets? of is het gewoon luiheid? liefs Rosalie
Evee Geplaatst: 9 juli 2019 Geplaatst: 9 juli 2019 Nee, dat is geen luiheid. Morgenochtend gelijk naar de dierenarts bellen en een afspraak maken, want dit is niet goed.
Domino Geplaatst: 9 juli 2019 Geplaatst: 9 juli 2019 Wat Evee zegt, een konijn zal zoiets nooit uit luiheid doen. Morgen zo snel mogelijk naar de dierenarts ermee gaan! Speelt dit al lang?
rosaliedv Geplaatst: 9 juli 2019 Auteur Geplaatst: 9 juli 2019 4 minuten geleden zei Domino: Wat Evee zegt, een konijn zal zoiets nooit uit luiheid doen. Morgen zo snel mogelijk naar de dierenarts ermee gaan! Speelt dit al lang? nee sinds vandaag..
Domino Geplaatst: 9 juli 2019 Geplaatst: 9 juli 2019 Oke dat is "positief" ik zeg niet dat dat het is, maar je kan zeker aan EC denken, en hoe eerder je daartegen de behandeling in zet, hoe beter de prognose is. Nogmaals ik kan vanaf hier niet zien dat dat het ook echt is, maar het lijkt er wel op. Het is een optie.
rosaliedv Geplaatst: 9 juli 2019 Auteur Geplaatst: 9 juli 2019 Zojuist zei Domino: Oke dat is "positief" ik zeg niet dat dat het is, maar je kan zeker aan EC denken, en hoe eerder je daartegen de behandeling in zet, hoe beter de prognose is. Nogmaals ik kan vanaf hier niet zien dat dat het ook echt is, maar het lijkt er wel op. Het is een optie. wat zijn syptomen van EC?
Renske34 Geplaatst: 9 juli 2019 Geplaatst: 9 juli 2019 https://www.bunnybunch.nl/informatie/Encephalotozoon-cuniculi/ Hier staat veel info in! Zeker morgen langs gaan, hoe eerder je erbij bent des te beter de kans is op beterschap
Domino Geplaatst: 14 juli 2019 Geplaatst: 14 juli 2019 @rosaliedv ben je nog bij de dierenarts geweest? En hoe gaat het nu?
Aanbevolen berichten