ChiliPepper Geplaatst: 6 juli 2019 Geplaatst: 6 juli 2019 Hi! Ik ben nieuw hier en weet niet precies hoe het werkt maar hier even mijn verhaal. Ik heb 3 weken geleden een konijn overgenomen van een (nu ex-)vriendin omdat zij super slecht voor haar konijn zorgde. Ze zat wegens verhuizing in een bloedheet kantoor en werd voor de grap geprikt “zodat ze een beetje zou rennen”. Ik werd er helemaal misselijk van maarja toen heb ik haar gekregen en heb ik haar buiten gezet in mijn oude konijnenhok(ik had hiervoor namelijk al twee konijnen) en toen kreeg ze maden omdat haar achterwerk niet schoon was. Hele behandeling gehad en nu mag ze weer naar buiten! Ze is gister nog naar de dierenarts geweest omdat ik vond dat de vacht om de kale plek vreemd uitviel wat niks vreemds bleek te zijn. Maar het probleem nu is dat ik haar aan het aaien was en het mij op viel dat ze een klein buitje op haar neus heeft, en na wat research denk ik dat het een abces is. Nu vroeg ik mij dus af of een van jullie ervaring heeft met konijnen met abcessen en hoe deze behandeling gaat. Ik kan maandag pas naar de DA en vroeg mij dus ook af hoe snel een abces groeit en of ik er een spoedgeval van moet maken. Alvast heel erg bedankt!
ChiliPepper Geplaatst: 6 juli 2019 Auteur Geplaatst: 6 juli 2019 Hoe voeg ik een foto aan mijn bericht toe?
Aanbevolen berichten