Evee Geplaatst: 24 juni 2019 Auteur Geplaatst: 24 juni 2019 Hij is mager, z'n vacht is niet mooi, hij is een smeerpoets. Maar z'n koppie staat weer een stuk rechter en hij is goed actief, heeft goede eetlust en is duidelijk blij met de ruimte en z'n vriendin 🙂
Rifca Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 Ahw hij ziet er wel een beetje sneu uit zo. Maar als z’n koppie rechter is, is de parasiet vast minder actief dus dan kan Joris nu hopelijk weer snel op krachten komen!
Evee Geplaatst: 25 juni 2019 Auteur Geplaatst: 25 juni 2019 Vandaag had ik voor het eerst het idee dat zijn koppie eigenlijk weer gewoon recht stond 🙂 Hij is er nog niet hoor, vind hem nog niet z'n stabiliteit in de bewegingen terug hebben van voordien, en hij is echt mager. Ik ga dus nog even door met de fenbendrops, ook al vind hij het inmiddels echt niet meer leuk en houd hij zijn kaken ook echt op elkaar 😂
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 25 juni 2019 Geplaatst: 25 juni 2019 Oh dat klinkt super positief. Idd nog even volhouden. Kan je niet proberen om de fenbendrops door een klein stukje banaan te prakken, zodat hij het zelf kan opeten? Werkte bij mij thuis prima als ik het maatje dan ook wat banaan gaf. Niet erg gezond natuurlijk, maar voor de time being vond ik het prima.
Evee Geplaatst: 3 juli 2019 Auteur Geplaatst: 3 juli 2019 Ik dacht ik geef nog even een - hopelijk laatste- update! Joris z'n koppie staat weer goed recht, zijn gedrag is weer normaal. Hij eet goed, is alweer een beetje aangekomen. Mag nog wel wat bij, maar ik denk dat dat wel goed komt. Hij is dus eigenlijk wel weer de oude, zonder zichtbare blijvende schade! Morgen de laatste keer fenbendrops, dan zitten de 28 dagen er op. 5
Natasja73 Geplaatst: 3 juli 2019 Geplaatst: 3 juli 2019 5 uur geleden zei Evee: Ik dacht ik geef nog even een - hopelijk laatste- update! Joris z'n koppie staat weer goed recht, zijn gedrag is weer normaal. Hij eet goed, is alweer een beetje aangekomen. Mag nog wel wat bij, maar ik denk dat dat wel goed komt. Hij is dus eigenlijk wel weer de oude, zonder zichtbare blijvende schade! Morgen de laatste keer fenbendrops, dan zitten de 28 dagen er op. Wow wat fijn dat het beter gaat met de knapperd! 🍀
Aanbevolen berichten