Rita Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2008 Zeker weten dat ik hier blijf komen, ik heb meerdere konijnen, ook een paar op hoge leeftijd, dan is het wel prettig dat je eens ervaringen kunt delen :bunny1: Onze Knabbel is bijna 11 jaar en onze Tammy is 9 jaar en dan heb ik nog Beegee van 4 jaar :bunny1: Ook heb ik nog cavia's en chinchilla's, daar kan ik ook voor hier terecht, wat wil een mens dan nog meer :bunny1: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rita Geplaatst: 12 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2008 Ik kan jullie vertellen, dat Waggeltje steeds sterker wordt en zijn koppie ook alweer hoger staat, nog wel scheef, maar er zit langzaam verbetering in, gelukkig :bunny3: Hij sleept niet meer met zijn koppie (oog en oor) over de bodem van de kooi en ook valt hij bijna nooit meer om :bunny3: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 12 februari 2008 Delen Geplaatst: 12 februari 2008 Fijn om te horen! Hopelijk blijft het steeds beter met hem gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten