Nijn & de Mifster Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Ik wil mijn konijntjes een deze dagen gaan insprayen met anti-myiasis spray. Even een praktische vraag: hoe pakken jullie dit aan als er twee konijnen bij elkaar zitten? Gaan ze het dan niet (bij elkaar) oplikken?
Marjoleink Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Ik heb er vier bij elkaar zitten, en ik heb ze vorig jaar zomer gewoon alle 4 ingespoten. Ik ben er maar vanuit gegaan dat het niet lekker is, en dat het niet zo erg is als ze er een klein beetje van binnen krijgen 1
Evee Geplaatst: 31 mei 2019 Geplaatst: 31 mei 2019 Mijn ervaring is dat ze het niet / nauwelijks oplikken bij elkaar. Je zou voor de zekerheid ze eventjes tot het opgedroogd is kunnen scheiden van elkaar, bijvoorbeeld met een panelenrennetje. 1
IreneM Geplaatst: 31 mei 2019 Geplaatst: 31 mei 2019 Ik heb dit ook aan de assistente gevraagd en ze zei dat het geen kwaad kan. Ze wassen zichzelf natuurlijk ook. 1
Nijn & de Mifster Geplaatst: 31 mei 2019 Auteur Geplaatst: 31 mei 2019 Dan ga ik het gewoon maar eens proberen 😂 kijken of ze meewerken!
Nijn & de Mifster Geplaatst: 31 mei 2019 Auteur Geplaatst: 31 mei 2019 Nou het zit erop. Allebei apart van elkaar in hun hok opgesloten en even lekker ingeprayed. Daarna gingen ze zichzelf en elkaar schoonlikken... en Nijntje was not amused, maar ach 🙂
Aanbevolen berichten