Bunbunny Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Hoii! Ik heb een vraagje. Een van mijn konijnen heeft vorige week maandag zijn pootje verrekt en we zijn toen naar die dierenarts gegaan die heeft ons pijnstillers meegegeven. Het ging toen heel goed met zijn pootje en zonder pijnstillers ook. Nu een paar dagen later heb ik toch het idee dat hij er een beetje kast van heeft. Hij eet nog wel goed hij loopt goed en hij speelt maar hij ligt wel ietsje meer dan normaal. Is dat omdat hij het pootje nu weer meer gebruikt dat hij gewoon "spierpijn" heeft of is het iets anders? Hij is verder wel gewoon vrolijk enzo!
Nijn & de Mifster Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Ik heb hier nog geen ervaring mee gehad, maar ik zou in ieder geval ervoor zorgen dat hij even niet ergens op kan springen om zo zijn pootje nog wat extra rust te geven. Weet niet of je dat al gedaan hebt 😉
Bunbunny Geplaatst: 30 mei 2019 Auteur Geplaatst: 30 mei 2019 Ja dat heb ik gedaan hij kan nergens opspringen!
Marjoleink Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Als je twijfelt zou je morgen even de dierenarts kunnen bellen om te overleggen.
Rifca Geplaatst: 31 mei 2019 Geplaatst: 31 mei 2019 Inderdaad toch weer contact opnemen met de dierenarts. We kunnen hier van alles gaan gokken, maar de DA heeft je konijn gezien en er (als het goed is;)) veel meer kijk op.
Bunbunny Geplaatst: 31 mei 2019 Auteur Geplaatst: 31 mei 2019 Hoihoi de dierenarts is niet meer nodig het gaat op een of andere manier alweer beter want gister rende hij gewoon heel vrolijk rond en maakt en hij binkies enzo. Maar ik hou hem zeker nog in de gaten en hou hem zo rustig mogelijk, gaat wel lastig met hem Hahah! (Ik heb hem toen hij rende wel rustig gemaakt zodat hij niet zijn pootje erger belastte maar het gaat prima!)
Aanbevolen berichten