margreet Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Gisteren is bas geopereerd.Volgens de da-assistente moet hij nu 10 dagen binnenblijven tot de hechtingen eruit gaan.Nu heb ik hem in een binnenkooitje met rennetje gezet,maar dat staat natuurlijk niet in vergelijk met de ruimte die hij buiten heeft.Ik heb het idee dat hij het helemaal niet leuk vind binnen en weer graag naar buiten wil(en natuurlijk naar zijn maatje madelief).Het gaat verder erg goed met hem;hij eet,drinkt en keutelt goed.Nu is mijn vraag :is het idd nodig om bas zolang binnen te houden of kan hij gerust eerder naar buiten. Groeten Margreet
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 als de da zegt 10 dagen binnen zul je daar aan moeten houden.Heeft ook met kans op infectie te maken.
margreet Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Geplaatst: 8 januari 2008 Dat idee had ik al.Nou ja ,dan zal ik hem maar een beetje proberen te vermaken.Op het moment gedraagt hij zich gelukkig weer relaxed.
Aileen Geplaatst: 8 januari 2008 Geplaatst: 8 januari 2008 Ik vraag me af of je je konijn na 10 dagen weer naar buiten kan zetten? In die 10 dagen is je konijn het wintervacht kwijt lijkt mij?
Aanbevolen berichten