Zoé van der Poel Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Hallo allemaal, ik heb dus een ongeluk nestje. Niets ergs is gewoon welcome veder aleen hebben deze jonkies ( nu 2,5 weken) dus splay legs.. heeft iemand hier ervaring mee wat ik hier nog aan kan doen? Morgen gaan we oplossingen zoeken voor inspalken
Evee Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Ik zou een goede dierenarts zoeken met zeer goede konijnenkennis. Ik zou niet zomaar zelf gaan spalken, zonder kennis van zaken, daar kun je nog meer schade mee aanrichten. Goede, professionele behandeling is een must! Ik weet dat er een aantal topics zijn geweest over konijnen met splayed legs. bunny ranch chanty heeft ook een konijn met splayed legs gehad, daar is dit het verhaal van:
Zoé van der Poel Geplaatst: 7 april 2019 Auteur Geplaatst: 7 april 2019 Er is weinig over dit bekend, dus experts da’s van dit zijn er niet helaas da zij dat ik beter zelf wat kon proberen en informeren naar mensen die dit ook al hebben meegemaakt
Evee Geplaatst: 8 april 2019 Geplaatst: 8 april 2019 Deze zag ik net voorbij komen, daar zit er dus ook eentje.
Zoé van der Poel Geplaatst: 13 april 2019 Auteur Geplaatst: 13 april 2019 Op 8-4-2019 at 14:44 zei Evee: Deze zag ik net voorbij komen, daar zit er dus ook eentje. Ze kunnen er idd weet ik ook wel mee leven, aleen heeft 1 van de twee het heel erg. Alle vier de pootjes ik wil dit zoalng hij gene pijn heeft zoveel mogelijk proberen te verbeteren, maar tot nu toe werkt niks. iemand een idee hoe je dit het besten kan inspalken? Tot nu toe krijgen ze alles af
Huiself Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Zoals Evee ook aangeeft zou ik hiervoor een goede konijnkundige dierenarts opzoeken :-)
Aanbevolen berichten