Nelis_ Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Hallo allemaal, Mijn Franse hangoor Nelis van 3 jaar en 3 maanden vertoont sinds 2 dagen ander gedrag. Hij loopt tegen dingen aan en durft niet meer naar buiten. Ook schrikt hij veel. Hij is niet zo actief als normaal en slaapt veel. Eten en drinken is geen probleem. Nelis heeft het hele huis inclusief tuin tot zijn beschikking, hij heeft geen hok. We hebben al veel meegemaakt, meerdere operaties dwangvoer etc. Dit is zijn traumatische ervaringen voor hem ( en mij) geweest. Vandaar dat ik jullie advies vraag voordat ik hem weer mee moet nemen naar de dierenarts. Ik ben sowieso van plan om maandag met de dierenarts contact op te nemen. Maar misschien heeft iemand dezelfde ervaring? Ergens hoop ik natuurlijk op een beetje geruststelling. Groetjes Iris en Nelis
Nelis_ Geplaatst: 7 april 2019 Auteur Geplaatst: 7 april 2019 Hallo allemaal, Mijn Franse hangoor Nelis van 3 jaar en 3 maanden vertoont sinds 2 dagen ander gedrag. Hij loopt tegen dingen aan en durft niet meer naar buiten. Ook schrikt hij veel. Hij is niet zo actief als normaal en slaapt veel. Eten en drinken is geen probleem. Nelis heeft het hele huis inclusief tuin tot zijn beschikking, hij heeft geen hok. We hebben al veel meegemaakt, meerdere operaties dwangvoer etc. Dit is zijn traumatische ervaringen voor hem ( en mij) geweest. Vandaar dat ik jullie advies vraag voordat ik hem weer mee moet nemen naar de dierenarts. Ik ben sowieso van plan om maandag met de dierenarts contact op te nemen. Maar misschien heeft iemand dezelfde ervaring? Ergens hoop ik natuurlijk op een beetje geruststelling. Groetjes Iris en Nelis
Renske34 Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Zie je verder iets afwijkende aan hem? Zien zijn ogen er anders uit? Eet hij minder/anders of drinkt hij meer? Ik zou echt geen idee hebben maar hem inderdaad wel morgen meenemen naar de dierenarts.
Joseeke Geplaatst: 11 april 2019 Geplaatst: 11 april 2019 Hoe zien zijn oogjes eruit? Zie je een witte waas/vlekjes op zijn oogjes?
Aanbevolen berichten