Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Geplaatst: 13 januari 2019 Hoi bb’s ik heb vandaag de ren van de konijntjes uitgebreid en perongelijk niet goed opgelet malu was ineens van een vreemde plant aan het knagen ik heb er gelijk bij uit de buurt gehaald en daarna die plant afgeknipt maar malu heeft er wel van gegeten wat moet ik nu doen!
Evee Geplaatst: 13 januari 2019 Geplaatst: 13 januari 2019 Weet je welke plant het was? Was het echt een zeer giftige plant? Of een matig giftige plant? Van die laatste moeten ze meestal vooral veel of langere tijd eten, wil het klachten geven. Als het een echt zeer giftige plant was, dan zou ik direct contact opnemen met de dierenarts. Het algemene advies na het eten van giftige planten is goed opletten hoe het met het konijn gaat. Zorg dat ze voldoende drinkt. Let op dat ze gewoon normaal blijft eten, keutelen en gedragen. Als je ziet dat er iets niet in orde is, direct naar de dierenarts.
Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Auteur Geplaatst: 13 januari 2019 Oke bedankt ik zal ook even kijken wat voor plant het was
Mickey_Malu Geplaatst: 13 januari 2019 Auteur Geplaatst: 13 januari 2019 Het was een plant die matig giftig is malu heeft maar een heel klein hapje op want ik was net even aan het kijken hoe het ging
Aanbevolen berichten