Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb een franse hangoor van 14 weken en mij valt op dat hij een beetje rode ogen heeft. Mijn andere konijnen hebben dit niet.

Kan dit betekenen dat hij last heeft van zijn ogen of dat hij straks last krijgt van ontstoken ogen? Of wilt het nog niets zeggen?

Verder komt er niet veel pus uit. Gewoon wat elk konijn wel heeft, net als bij mensen en andere dieren. Het is gewoon licht van kleur en ik maak het iedere dag ff schoon.

Ik twijfel gewoon want ik heb dit nog niet meegemaakt bij konijnen en denk vraag het maar ff op het forum. Als het nodig is ga ik natuurlijk naar de dierenarts met hem ;)

Geplaatst:

Kan je er eens een foto van maken

ik heb ook een franse en ik moet zeggen ze hebben inderdaad andere ogen als een normaal klein konijn .. Hier denk ik ook welleens zo dat kan wel onstoken zijn en dan kom ik dichterbij en kijk ik beter dan is het gewoon zoals hij het altijd al heeft ..

Geplaatst:

De ogen van de franse hangoren zien er idd anders uit dan de andere (kleine) konijnen. Dit is me eerste franse hangoor en ik heb dus echt geen idee of dit normaal is. Een beetje rood klinkt iig niet zo heel gezond in me ogen, maar misschien is dit wel normaal bij franse hangoren.

Heb zojuist een foto gemaakt van zijn linker- en rechteroog.

linkeroog:

2171098283_fb48f5bbd8.jpg

rechteroog (hij kijkt op dat foto wel toevallig ff anders dan de foto hierboven):

2171891250_8304ce401c_o.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .