Marjoleink Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Sterkte! Je hebt gedaan wat je kon, maar soms gaat het inderdaad gewoon niet meer. Hoe is zijn vriendinnetje er onder?
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 24 december 2018 Auteur Geplaatst: 24 december 2018 Bedankt! Zijn vriendinnetje is levendig, maar plast alles opeens onder dus ik denk dat dat haar uiting van verdriet is. Otje ligt nog even bij haar en ik zorg dat ze binnenkort een nieuw vriendje krijgt.
Marjoleink Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Fijn dat ze de kans krijgt om afscheid te nemen, en dat ze een nieuw vriendje krijgt.
Evee Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Wat een rotbeslissing om te moeten maken, zeker nu er eigenlijk "feest"dagen aan komen. Maar ik denk dat het een verstandige keuze is geweest. Ontzettend jammer dat de medcijnen niet beter aansloegen. Heel veel sterkte gewenst met het verlies. Geef zijn vriendinnetje maar een dikke knuffel!
Renske34 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Heel veel sterkte hiermee, je hebt het goed gedaan. Lief beestje heeft nu rust. Sterkte ook voor haar maatje. Hopelijk toch nog fijne feestdagen voor jullie. Knuffel je konijntje maar extra van me.
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 27 december 2018 Auteur Geplaatst: 27 december 2018 Dank jullie wel! Ze is ontzettend aanhankelijk nu dus knuffelen komt goed. Hopelijk is ze binnenkort toe aan een nieuw maatje en gaat de koppeling net zo makkelijk als bij Otje. Fijne jaarwisseling!
Renske34 Geplaatst: 28 december 2018 Geplaatst: 28 december 2018 Jullie het zelfde 🙂 Ben benieuwd naar een update als je hebt gekoppeld!
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 8 januari 2019 Auteur Geplaatst: 8 januari 2019 Vanmorgen speeddate gehad en met succes! Ze hebben elkaar zelfs al gewassen, dus ik ben erg benieuwd hoe het thuis gaat!
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 8 januari 2019 Auteur Geplaatst: 8 januari 2019 Is het normaal dat de nieuweling thuis na 5 minuten koppelen gaat slapen? 😆 Mijn voedster vindt het spannend en ligt onder de schuilplaats en hij lijkt zich er bij neer te leggen en zit met zijn voorpootjes verstopt en oogjes half dicht? Het ziet er heel raar uit zo...😋
Lienappelsien Geplaatst: 9 januari 2019 Geplaatst: 9 januari 2019 Leuk dat ze weer een vriendje-in-wording heeft! Hoe gaat het nu?
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 januari 2019 Auteur Geplaatst: 9 januari 2019 Ik heb ze vannacht uit elkaar gehaald maar lees nu dat je dat beter niet kan doen. Heb ze nu weer bij elkaar gedaan en als er geen gekke dingen gebeuren laat ik dat zo. Douchen in een konijnenverblijf dan maar haha... Ze zijn super saai. Eten een beetje hooi samen, maar zijn totaal niet bezig met dominantie bepalen. Ziet er wel goed uit dus denk ik...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 januari 2019 Auteur Geplaatst: 9 januari 2019 1 uur geleden zei Evee: Saai is zeker goed bij een koppeling! haha. Mooi! Dan bekijken die twee het daar maar lekker en zoeken ze het samen maar uit! Ik geef ze eten en drinken en neem af en toe een kijkje en that's it 😉
Lienappelsien Geplaatst: 10 januari 2019 Geplaatst: 10 januari 2019 16 uur geleden zei Jamesthebunnybutler: Mooi! Dan bekijken die twee het daar maar lekker en zoeken ze het samen maar uit! Ik geef ze eten en drinken en neem af en toe een kijkje en that's it 😉 Dat is ook vaak de beste aanpak. Wij mensen moeten ons er niet teveel mee bemoeien, ze moeten het toch samen uitzoeken.
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 12 januari 2019 Auteur Geplaatst: 12 januari 2019 Update: vanmorgen verhuisd naar het definitieve verblijf! Het gaat goed en de koppeling lijkt geslaagd! De liefde moet nog groeien, maar acceptatie is er. Hij is onwijs lief en begint meteen te likken als ik het verblijf in kom. Ze krijgen toch preventief even panacur, maar om stress te voorkomen prak ik het met een klein plakje banaan en dan smikkelen ze het zo naar binnen. Dank jullie wel voor jullie support! ❤️ 4
Aanbevolen berichten