Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren is Bibbl (Rufus zijn minime ;) Bibbl weegt 1,3 kg) gecastreerd bij de DA. Dus vanaf heden hoort hij nu ook bij de groep onzijdige mannen. Dus ff wachten nog en dan kunnen we op zoek gaan naar een fijn vriedinnetje voor hem. Hopelijk word hij nu ook minder ADHD en krijgt hij meer rust in zijn lijfje. Helaas moet ik nu zodra er een van de andere koppels losloopt een handdoek over zijn kooi heen leggen. Zodat hij niet meer het idee heeft dat hij de tralies door kan knagen. Hij heeft al goed gegeten en gedronken, eigenlijk vrij vlot al nadat hij thuis kwam. Ik had hem lekker verwent met een stukje peer en dat ging er heel goed in. En vannacht had hij enigzins zijn kooi "verbouwd" zodat hij zittend hooi kon eten. Hij had zijn voerbak naar zijn ruif gesleept en daarop het rolletje van de keukenrol opgelegd. Daarna was hij erboven op gaan zitten. Wat kunnen konijnen toch heerlijk crea zijn.

Geplaatst:

succes met het vinden van een partner voor dit kleine ventje. Fijn dat de castratie zo goed is verlopen, was bij Rufus ook zo. Alsof er niks gebeurd was.

Verbouwen kunnen ze hier ook, hun huisje is te klein voor Rufus en hij sjouwt er dan maar mee.

Geplaatst:
ja, goed nieuws!

en binnenkort een leuk vriendinnetje! het feest kan niet op!

LOLLLLL....nope dan heb ik 6 konijntjes. Terwijl ik in de eerste instantie 2 al genoeg vond maar mijn vriend (die niets met konijnen heeft ;) ) vond dat er niets weg moest gaan en er twee bij moesten komen.

Geplaatst:
hoezo nope?

je zegt toch in je eerste topic zelf dat je op zoek gaat naar een leuk vriendinnetje? :blink: of word ik dement?

Nee, klopt. Nope is als in het feest kan niet op. ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .