Ga naar inhoud

misvormd achterste?


juliaxxmiaxxroos1

Aanbevolen berichten

mijn konijntje heeft sinds dat ik haar heb gekocht (1 jaar geleden) een misvormd achterste, het lijkt wel alsof mia mijn konijntje beide geslachtsdelen heeft, ik maak me daar om zorgen omdat er iedere keer urinesteen zit, en omdat haar achterste helemaal is uitgerekt. Ik ben zelf nog best wel jong en wil later ook heel graag dierenarts worden vandaar dat ik hier heel geïnteresseerd in ben!! 

 

Mvg van mia en julia!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik kan hier heel weinig begrip voor hebben.

 

Als je begint aan huisdieren, ga je een aantal wettelijke verplichtingen aan. Zorgen voor eten, drinken en geschikte huisvesting voor het dier, maar ook medische zorg indien een dier dat nodig heeft is een verplichting.  Het ontzeggen van medische zorg aan een konijn is in Nederland dus in strijd met de wet.

 

Je kan de dierenpolitie bellen, dan komen die langs voor een bezoek, met jouw moeder praten en zorgen dat jouw konijn alsnog bij de dierenarts komt, of als ze dat weigert dat het konijn in beslag genomen word, dan krijgt hij via het asiel de medische zorg en wordt daarna herplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .