YvonneH Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Wat goed dat het gelukt is ja! Geef hem straks van ons ook maar een lekkere knuffel!
Caroline Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Ow...ocharme het dutske toch... Bereid je maar voor op de nazorg zou ik zeggen...alles in huis? Vraag zeker ook nr pijnstillers voor de komende dagen, eventueel iets voor zijn darmen als hij niet uit zichzelf eet en dwangvoer natuurlijk... Weten ze ook hoe dat abces daar komt?
Mireille Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 jemig, gelukkig hebben ze dus alles kunnen verwijderen, dat is alweer een zorg minder.
anouk Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 gelukkig heben ze het kunnen weg halensucces en beterschap met bas voor de komende dagen
Debbie Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Gelukkig dat de operatie goed is verlopen!!Ben echt blij om dat te horen, maar goed dat je snel gereageerd hebt.
margreet Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Geplaatst: 7 januari 2008 Bas is inmiddels thuis en ligt in zijn tijdelijke binnenkooi tegen een warm kruikje aan.Hij is uiteraard erg stilletjes maar heeft al wel 3 blaadjes witlof op.Ze vertelden in de kliniek dat de knobbel behoorlijk ver naar binnen was gegroeid en dat het een flinke ingreep was.Maar goed ,ik moet hem nu de komende 10 dagen binnenhouden tot de hechtingen eruit mogen.Kan ik hem lekker verwennen.Ik heb van alles in huis voor de nazorg dus wat mij betreft gaat het helemaal goed komen.
YvonneH Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Lekker dat hij weer thuis is en al wat gegeten heeft! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.
margreet Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Geplaatst: 7 januari 2008 Nou zag ik daarnet dat hij aan zijn wond ( en hechtingen )zat te trekken met zijn bekkie.Net als een voedster haar borsthaar trekt voor de bevalling.De wond zit op zijn onderkin dus je kunt het volgens mij ook niet echt verbinden,dus dat is wel balen.Ik heb hem op schoot genomen en hem lekker geaaid om hem af te leiden,en nu ligt hij te relaxen in zijn hok.Ik hoop dat hij nu van de hechtingen af gaat blijven.
YvonneH Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 O, dat is balen! Ik zou er zo snel ook niet iets op weten.
Aanbevolen berichten