kelly1986 Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 jaaaa....en wat is je vraaag????en wat is er precies aan de hand?
ZaZa Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Wat dacht je van..........ehm............... ......de dierenarts ? !
alida@ancion.eu Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Geplaatst: 4 januari 2008 jaaaa....en wat is je vraaag????en wat is er precies aan de hand?Mijn vraag was kort omdat ik niet precies weet hoe dit forum werkt.Hier wat meer uitleg.Ben al verschillende keren naar de dierenarts geweest.Probleem is begonnen met korstjes op de huid, was geen schimmelinfectie, gingen niet weg, alsnog behandeld voor schimmel en wormen.Ook één en ander aan gepast in huis (hadden verandering aangebracht bij zijn hok, weer als voorheen gedaan), met de korstjes gaat het nu beter.Maar tussentijds is het konijn verzwakt en glijd steeds weg met zijn achterpoten. Ik geef hem ook al astronautenvoeding (van bij de dierenarts),maar het gaat nog steeds niet goed.Wat kan ik nog doen, of zou er misschien nog iets anders aan de hand zijn?
ZaZa Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Heb je een goede dierenarts ?Niet alle dierenartsen zijn namelijk echt konijnkundig... Hoe oud is je konijn ?Je zal hier vast veel tips krijgen..
Mollebol Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Eet je konijn helemaal niet? Behalve als je dwangvoert (astronautenvoeding)?Keutelt je konijn nog? Waarop glijden de achterpoten weg?Zit het stil in een hoekje? Knarsetandt het hard? Korstjes en schilfers, dat kan toch ook syfilis zijn? Ga op zoek naar een konijnkundig dierenarts!
kelly1986 Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 sowieso is het van belang een heel goede konijnkundige dierenarts te zoeken. op konijnen en hier op de site onder het kopje spoedeisende vragen.. vind je ene lijst met koninkundige dierenartsen! kijk eens of er hiervan een bij jou in de buurt zit! is jou konijn ingeent?eet jou konijn helemaal niets meer uit zichzelf?hoe oud is je konijn? wat heeft de dierenarts die je nu hebt voor uitspraken gedaan over de vermoedens die hi heeft over de aandoening va je konijn? ik zoi als ik jou was vandaag nog op zoek gaan naar en goede dierenarts!
mintaka Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 wegglijden met de achterpoten doet bij mij altijd onmiddellijk het e. cuniculi belletje rinkelen....
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Jep martine alleen dekorstjes kan ik niet plaatsen meschien een combie van beiden.Ga naar een konijn kundige da .En kun je een foto van de korstjes plaatsen of mailen naar mij dat ik die hier op zet voor je.Mocht het toch zijn wat we denken kunnen we wel tips mee geven voor de da.
mintaka Geplaatst: 4 januari 2008 Geplaatst: 4 januari 2008 Jep martine alleen dekorstjes kan ik niet plaatsen meschien een combie van beiden. het een hoeft het ander niet uit te sluiten inderdaad, het kan gaan over twee los van elkaar staande ziektebeelden... ga inderdaad snel naar een konijnkundige dierenarts! dat is het beste wat je voor je konijntje kan doen! succes!
Diddl Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 wegglijden met de achterpoten doet bij mij altijd onmiddellijk het e. cuniculi belletje rinkelen.... Hier nog een Martine alleen Diddl at nog gewoon als een bouwvakker. @Alida: Heeft jou dierenarts ook mijt uitgesloten?
Mireille Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Niet genoeg kracht in de achterpoten hebben kan heel goed ook aan een vitamine tekort liggen, vaak zie je dit nog wel eens bij jonge konijnen die of ziek zijn geweest of geen goede voeding hebben gehad
Caroline Geplaatst: 5 januari 2008 Geplaatst: 5 januari 2008 Goh... deze persoon is erg bezorgt denk ik...niet meer online geweest sinds laatste post... Of misschien toch naar de DA geweest...? (ik blijf hopen)
Nangel Geplaatst: 6 januari 2008 Geplaatst: 6 januari 2008 jA vreemd allemaal, of het knijntje is niet meer hersteld?!
Aanbevolen berichten