dongilles Geplaatst: 12 september 2018 Geplaatst: 12 september 2018 Hallo allemaal, Vandaag een natte keutel gevonden in het hok. Herkent iemand deze? Gisteren hebben ze voor het eerst een postzegel formaat aan witlof gehad, kan dit hiermee te maken hebben? De grootte is iets groter dan een normale keutel. Het is in iedergeval geen blindedarm keutel.
Bloempje&Caramel Geplaatst: 12 september 2018 Geplaatst: 12 september 2018 Ik zie deze ook wel eens een keertje liggen, ik dacht dat dat gewoon een losse blindedarmkeutel was. Waarom denk je precies dat het geen blindedarmkeutel is?
dongilles Geplaatst: 12 september 2018 Auteur Geplaatst: 12 september 2018 Ik heb 1 keer een blindedarm keutel zien liggen en dit was echt een trosje aan keutels. En de keutels aan het trosje zijn een stuk kleiner dan deze.
Evee Geplaatst: 12 september 2018 Geplaatst: 12 september 2018 Hier vind je info over konijnenkeutels, waaronder een foto van blindedarmkeutels en die zien er inderdaad niet zo uit: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenkeutels/ De keutel zou inderdaad kunnen komen door het groenvoer. Eet het konijntje wel goed hooi?
dongilles Geplaatst: 12 september 2018 Auteur Geplaatst: 12 september 2018 Ja beide eten ze super veel hooi, ze eigen makkelijk meer dan hun eigen volume aan los hooi per dag.
Bloempje&Caramel Geplaatst: 12 september 2018 Geplaatst: 12 september 2018 Oké sorry dat ik dat niet wist... Bij mij zal het ook door de groente geweest zijn denk ik want ik heb de laatste tijd een aantal groentes opgebouwd. Ook bij mij eten ze trouwens veel hooi.
dongilles Geplaatst: 12 september 2018 Auteur Geplaatst: 12 september 2018 Is het nu het beste om dan te stoppen met witlof of een kleine stukje gaan geven?
Evee Geplaatst: 12 september 2018 Geplaatst: 12 september 2018 Ik zou gewoon weer een zelfde stukje geven als gisteren en even in de gaten houden of het weer is, of dat er nu wel normale keutels zijn.Wel even rustig aan doen voor je gaat opbouwen verder.
dongilles Geplaatst: 14 september 2018 Auteur Geplaatst: 14 september 2018 Bedankt, tot nu toe nog geen zachte keutels meer gevonden :)
Aanbevolen berichten