Japie Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 ik heb een konijn en het ligt alleen op de grond. Alléén als ik wat eten in zijn hok stop gaat hij staan eet het op en gaat weer liggen. Als hij binnen rondloopt dan gaat hij in een bak zitten en komt er niet meer uit tot ik hem terug stop dan rent hij heel even rond en gaat weer liggen Als je tips hebt wilt u het dan melden Ps sorry voor mogelijke spelfouten en weing punten........... en HOOFDLETTERS
Japie Geplaatst: 6 september 2018 Auteur Geplaatst: 6 september 2018 ik heb een konijn en het ligt alleen op de grond. Alléén als ik wat eten in zijn hok stop gaat hij staan eet het op en gaat weer liggen. Als hij binnen rondloopt dan gaat hij in een bak zitten en komt er niet meer uit tot ik hem terug stop dan rent hij heel even rond en gaat weer liggen Als je tips hebt wilt u het dan melden Ps sorry voor mogelijke spelfouten en weing punten........... en HOOFDLETTERS
Marjoleink Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 Dat klinkt niet als een blij konijn volgens mij. Hoe oud is je konijn? Hoe lang is hij al bij jou? Hoe lang is hij al zo? Is hij alleen? En hoeveel ruimte heeft hij waar hij dag en nacht in kan? Alleen een hok?
Aanbevolen berichten