Lucy98 Geplaatst: 22 augustus 2018 Geplaatst: 22 augustus 2018 Dag beste, Ik ben Lucy. Ik heb sinds April een konijn genaamd Napoleon. Hij was vroeger heel sociaal en liet veel toe. Nu is hij minder sociaal door dat we het drukker hebben. Maar geen zorgen hij krijgt alle nodige zorgen. Hij is normaal heel actief en druk. Hij springt in zijn hok als een gek zelf dat zijn huisje waar hij op kan staan om te eten vaak omkantelt. Met eten is hij wel kieskeurig maar als ik hem iets breng dat hij graag eet hoppelt hij er snel op. Mijn moeder vertelde me dat hij daarstraks door het springen zijn pootje had vast te gedaan tussen een bareel. Hierdoor is hij wel wat in shock wat redelijk normaal is. Maar hij is nu veel kalmer en gaat niet af op het eten. Normaal lig ik zelf wakker door zijn kabaal met al dat ge sprong in zijn kooi. Ik maak me zorgen en vroeg me dus af of jullie me konden helpen. Alvst bedankt en een fijne avond.
Christaaa Geplaatst: 23 augustus 2018 Geplaatst: 23 augustus 2018 We zijn inmiddels al weer even verder en hopelijk eet je konijn nu weer. Maar als hij nog steeds niet wil eten, dan moet je z.s.m. met hem naar een dierenarts. Konijnen kunnen snel ziek worden en dood gaan. Als je konijn weer beter is, is het goed om hier even goed op de site rond te kijken. Er is veel te lezen over de gezondheid en de basisbehoeften van een konijn.
Aanbevolen berichten