Pipkonijntje Geplaatst: 22 augustus 2018 Geplaatst: 22 augustus 2018 Hallo, ik heb al 3 jaar een konijntje genaamd Pip, hij heeft een jaartje bij mijn vader gewoont in verband met verhuizen. Sinds afgelopen zaterdag is hij in zijn nieuwe hok gekomen bij mijn moeder. Sinds zaterdag heeft pip ook nog maar weinig gegeten. Hij heeft een paar blaadjes wat gras en rucola gehad. Ik heb in zijn hok verse hooi en een bak voer(dit is ander voer dan hij gewend is) Hij drinkt verder wel( niet veel maar wel iets). Er is niks mis met zijn energiepeil want in zijn ren huppelt hij blij rond alles een beetje ontdekken. Dat hij niks eet baat mij zorgen, weet iemand wat ik kan doen zodat hij wel weer eet?
Christaaa Geplaatst: 23 augustus 2018 Geplaatst: 23 augustus 2018 Met spoed naar de dierenarts! Een konijn dat niet eet is altijd spoed en kan snel dood gaan.
Aniek Geplaatst: 24 augustus 2018 Geplaatst: 24 augustus 2018 Je geeft aan ander voer dan hij gewend is, wat kreeg hij en wat ligt er nu? Hij eet wel al zijn groente op of heb je meer aangeboden en heeft die er maar weinig van op?
Pipkonijntje Geplaatst: 24 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2018 @Christaaa het is niet dat hij niks meer eet, zijn darmen staan niet helemaal stil. @Aniek hij kreeg altijd een mix van bix en snacks, at altijd alles op. Ik heb van een kennis een bak eten gekregen met een grotere bix en ook andere snacks. Ik heb ook van werk voer mee genomen wat meer lijkt op zijn eigen eten maar dit heeft hij ook niet gegeten. Mijn vader komt vandaag zijn voer brengen, wat pip altijd kreeg. Ik hoop dat hij dit wel eet. Ik heb hem witlofstukjes gegeven en een klein schilletje appel, hij heeft niet alles opgegeten maar wel iets...
Domino Geplaatst: 24 augustus 2018 Geplaatst: 24 augustus 2018 Keutelt hij nog wel? En drinkt ie nog goed?
Pipkonijntje Geplaatst: 24 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2018 @Domino jaa hij drinkt prima en ook keutelt hij nog, ik vind het wel aardig dun...
Pipkonijntje Geplaatst: 24 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2018 Jaa de keutels, hij keutelt zowel dunne als normale keutels
Domino Geplaatst: 25 augustus 2018 Geplaatst: 25 augustus 2018 Maar bedoel je klein? Of dun qua structuur? Slap dus?
Pipkonijntje Geplaatst: 29 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2018 @Domino ik bedoelde slappe keutels, geen diarree maar wel iets nattig. Mijn konijn eet sinds gister weer goed, iedereen bedankt voor het meedenken!!!
Aanbevolen berichten