Chicobunny Geplaatst: 18 augustus 2018 Geplaatst: 18 augustus 2018 Mijn lotharinger heeft wat last van een beetje zwetende/vochtige oren. Ze zijn niet nat geweest. Wat zou dit kunnen zijn?
Evee Geplaatst: 18 augustus 2018 Geplaatst: 18 augustus 2018 Konijnen kunnen niet zweten. Dat kan het dus niet zijn. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat het wel kan zijn. Waar op de oren zit het precies? Binnenkant/ buitenkant?
Chicobunny Geplaatst: 18 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2018 1 uur geleden zei Evee: Konijnen kunnen niet zweten. Dat kan het dus niet zijn. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat het wel kan zijn. Waar op de oren zit het precies? Binnenkant/ buitenkant? binnenkant.. maar het is nu al wat minder. vond het zelf wel raar. Aangezien ze inderdaad niet kunnen zweten
Evee Geplaatst: 18 augustus 2018 Geplaatst: 18 augustus 2018 En echt in het oor zelf, is dat schoon en droog? Anders kan het oorontsteking zijn, dan zie je vaak wel ook prut in het oor zelf. Dat kan ook wel wat in de oorschelp belanden als konijnen zichzelf wassen.
Chicobunny Geplaatst: 18 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2018 1 uur geleden zei Evee: En echt in het oor zelf, is dat schoon en droog? Anders kan het oorontsteking zijn, dan zie je vaak wel ook prut in het oor zelf. Dat kan ook wel wat in de oorschelp belanden als konijnen zichzelf wassen. Oor is verder schoon!! Het is nu helemaal over. De oren zijn niet meer warm en vochtig. Ik denk dat hij zijn warmte moeilijk kwijt kon vandaag. Hij was minder actief. Maar nu is het weer helemaal goed gelukkig.
Aanbevolen berichten