Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Konijnen kunnen niet zweten.  Dat kan het dus niet zijn. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat het wel kan zijn.

Waar op de oren zit het precies? Binnenkant/ buitenkant? 

Geplaatst:
1 uur geleden zei Evee:

Konijnen kunnen niet zweten.  Dat kan het dus niet zijn. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb wat het wel kan zijn.

Waar op de oren zit het precies? Binnenkant/ buitenkant? 

binnenkant.. maar het is nu al wat minder. vond het zelf wel raar. Aangezien ze inderdaad niet kunnen zweten

Geplaatst:

En echt in het oor zelf, is dat schoon en droog? Anders kan het oorontsteking zijn, dan zie je vaak wel ook prut in het oor zelf. Dat kan ook wel wat in de oorschelp belanden als konijnen zichzelf wassen. 

Geplaatst:
1 uur geleden zei Evee:

En echt in het oor zelf, is dat schoon en droog? Anders kan het oorontsteking zijn, dan zie je vaak wel ook prut in het oor zelf. Dat kan ook wel wat in de oorschelp belanden als konijnen zichzelf wassen. 

Oor is verder schoon!! Het is nu helemaal over. De oren zijn niet meer warm en vochtig. Ik denk dat hij zijn warmte moeilijk kwijt kon vandaag. Hij was minder actief. Maar nu is het weer helemaal goed gelukkig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .