Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,
Ondertussen zijn Buddy en Madelief hier gesetteld en - naar wat ik denk - best happy. Ik heb alleen een beetje een zorg om Madelief. Ze is wit en was best wel dik. Hier krijgen ze meer beweging en ander eten dus langzaam maar zeker zal dat wel goed komen, alleen ... Madelief is wit en haar kontje lijkt geel. Ik kan het alleen zien als ze ergens doorheen springt want Madelief is niet van het aaien en dus al helemaal niet van het oppakken. De vraag is nu ... hoe kan ik haar 'onderste' even nakijken en haar toch goed vastpakken? Als je al een poging doet om haar vast te pakken (hand onder haar buik, net achter de pootjes) begint ze al wild te trappen. Zou ik de andere hand onder haar kontje houden kan ik natuurlijk niets zien ....en ben ik veel te bang dat ze uit mijn armen springt. (ook als is dat laag) 
Wat is nu de beste manier om dat  goed te regelen en te bekijken?

Geplaatst:

Hulp vragen aan iemand en het met z'n tweetjes doen. Het is best lastig om een konijn dat echt niet wil vast te houden en ook nog zo te manoeuvreren dat je alles goed kan bekijken. Met z'n tweeën kun je het opsplitsen: iemand houd vast en iemand doet de controle.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .