Ga naar inhoud

Lusteloos


Knuffeltje

Aanbevolen berichten

 

Vind mijn rammetje al een paar dagen wat suf.

Niet dat er normaal al een hoop actie in zit, maar nu ligt ie toch wel regelmatig languit.

Eten, drinken en ontlasting zijn normaal. Wel dacht ik net een vlo te zien, is dat heel raar, of kan dit? (Hoe dan?)

Ook geen idee hoe oud Joost is, ik heb hem nu bijna een jaar uit de opvang en de rui gaat al een heel jaar ook niet normaal.

Sowieso bij de dierenwinkel een middeltje halen tegen parasieten? Hij oogt verder niet ziek, en af en toe hupt hij ook gewoon rond.

Kan eigenlijk verder ook niets geks aan m zien, maar ik wilde het hier toch even kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, konijnen kunnen kattenvlooien krijgen. Er zijn ook konijnenvlooien, maar die zie je eigenlijk alleen bij wilde konijnen. Meestal krijgen konijnen de kattenvlo van egels en katten etc uit de omgeving. Het komt niet zo heel vaak voor hoor, meestal geven vlooien de voorkeur aan andere diersoorten dan konijnen, maar het kan wel.  Ik zou even naar de dierenarts gaan om een goed middel tegen vlooien dat geschikt is voor konijnen (waarschijnlijk krijg je dan stronghold  voor konijnen oid mee), veel dierenwinkel middeltjes zijn schadelijk voor konijnen en/of werken niet voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .