sweetbun Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Ik ben net terug van vakantie heb mijn konijn van 10 weken bij een asiel gelaten. Ik heb m net opgehaald en zag dat hij een infectie aan zijn oog heeft. Kent iemand deze infectie. Help ik wacht op antwoord.
Caroline Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Owow... Naar de DA moet je nu en snel...NIET op andere antwoorden wachten,maar meteen naar DA... In welk asiel is ie da wel geweest?
sweetbun Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Geplaatst: 31 december 2007 we gaan ook.. Mijn auto is defect. Een vriend van me komt me ophalen. Hij is naar een asiel in enschede gebracht. Wat is het eigenlijk.?
ZaZa Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Jemig wat een klojo's...Hebben ze dat zelf ook niet kunnen zien en iets mee kunnen doen ? Heb je er daar ook iets over gezegd ? Overweeg inderdaad om er nu nog mee naar de dierenarts te gaan, want dit ziet er niet fijn uit.
Caroline Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Ik durf daar even niet op antwoorden,omdat ik niet zeker ben... Ik denk spontaan aan 2 mogelijkheden waarvan ik gelijkaardige foto's heb gezien. Eén ervan is myx jammergenoeg.... maar ik hoop en duim enorm voor je dat dat niet het geval is!!! Succes bij de DA; Laat je ons nog weten hoe het gegaan is?
sweetbun Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Geplaatst: 31 december 2007 Ik snap t ook niet.. Ik was echt woest.. maar volgens die man hadden ze niks door..Maar ja ik hoop dat ze er wel wat aan kunnen doen..
sweetbun Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Geplaatst: 31 december 2007 Zekers.. Zodra ik terug ben ga ik jullie gelijk berichten.. Maar is myx erg dan.. Hij gaat dan toch niet sterven..??
shanty Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Heel veel sterkte en houd ons op de hoogte !!
bunny ranch chanty Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Kan ook schurft zijn dus laat da maar beoordelen wat het is.Maar dit is niet in een dag ineens gebeurt.
sweetbun Geplaatst: 31 december 2007 Auteur Geplaatst: 31 december 2007 mensen ga voor me duimen.. ik ga nu..!!
Freud Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 he bah, dat is ook niet wat je verwacht als je je nijn ophaalt na de vakantie. wat een klojo's inderdaad! hoop dat het goed gaat bij de dierenarts, ik duim ook mee! knuffel voor je nijntje...arm klein ding.
kelly1986 Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 tskeeeee zeg....dat maak je mij echt niet wijs dat je dit niet opvalt.....je nijn werd er toch dagelijks meerde malen verzorgd neem ik aan he.....wat erg dit..... snel naar de dierenarts!!! ben beneiwud wat ie ervan zegt?je konijn was niet geent??
mintaka Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 het nijntje is nog maar 10 weken oud, dat is te jong om te enten volgens mij... ik hoop dat sweetbun straks terugkomt met goed nieuws...
Debbie Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 Jeetje.. ik hoop dat we snel wat horen..
knaagjes Geplaatst: 31 december 2007 Geplaatst: 31 december 2007 oei, ik zie dit nu pas.Ik denk direkt aan schurft en laat het alstublieft niet erger zijn dan schurft.
YvonneH Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 Dat ze dat niet gezien hebben zeg!Ik hoop dat er snel goed nieuws komt!
Evee Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 Het ziet er wel wat uit als schurft, maar het ziet er niet goed uit... laat maar snel weten wat het oordeel van de dierenarts is!Arme nijn.... Wat is de naam van de opvang/het pension waar je nijn gelogeerd heeft? Weten we in iedergeval waar wij niet heen moeten met onze diertjes!
daffbunny Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 wat erg ziet er inderdaad uit als schurft zeg gelijk hoe het bij de dierenarts ging!
mintaka Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 ja, hoe gaat het nu? wij zitten hier te wachten op nieuws....
sweetbun Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Geplaatst: 1 januari 2008 Hoi Allemaal Sorry dat t een beetje geduurd heeft. Ons konijntje heeft schurft. (gelukkig) We waren idd bang voor myx. Dat is t niet. Ons diertje heeft een injectie gekregen. We moeten volgende week weer terugkomen als het niet wat beter is geworden. Bedankt allemaal...
tijgertje Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 jeetje gelukkig maar hoor maar wel heel slecht van de opvang,heb je ze al gebeld om het te melden schurft is heeeeel hardnekkig je moet ook alles goed schoonmaken nu succes en knuf voor je nijntje
mintaka Geplaatst: 1 januari 2008 Geplaatst: 1 januari 2008 ha, oef, dat is een geluk bij een ongeluk! ik ben blij voor jullie dat het toch "maar" schurft is...
Aanbevolen berichten