Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben net terug van vakantie heb mijn konijn van 10 weken bij een asiel gelaten. Ik heb m net opgehaald en zag dat hij een infectie aan zijn oog heeft. Kent iemand deze infectie. Help ik wacht op antwoord.

afbeelding027rh5.jpg

Geplaatst:

Jemig wat een klojo's...

Hebben ze dat zelf ook niet kunnen zien en iets mee kunnen doen ?

Heb je er daar ook iets over gezegd ?

Overweeg inderdaad om er nu nog mee naar de dierenarts te gaan, want dit ziet er niet fijn uit.

Geplaatst:

Ik durf daar even niet op antwoorden,omdat ik niet zeker ben... Ik denk spontaan aan 2 mogelijkheden waarvan ik gelijkaardige foto's heb gezien. Eén ervan is myx jammergenoeg.... maar ik hoop en duim enorm voor je dat dat niet het geval is!!!

Succes bij de DA; Laat je ons nog weten hoe het gegaan is?

Geplaatst:

he bah, dat is ook niet wat je verwacht als je je nijn ophaalt na de vakantie. wat een klojo's inderdaad! hoop dat het goed gaat bij de dierenarts, ik duim ook mee! knuffel voor je nijntje...arm klein ding.

Geplaatst:

tskeeeee zeg....

dat maak je mij echt niet wijs dat je dit niet opvalt.....

je nijn werd er toch dagelijks meerde malen verzorgd neem ik aan he.....

wat erg dit.....

snel naar de dierenarts!!! ben beneiwud wat ie ervan zegt?

je konijn was niet geent??

Geplaatst:

Het ziet er wel wat uit als schurft, maar het ziet er niet goed uit... laat maar snel weten wat het oordeel van de dierenarts is!

Arme nijn.... Wat is de naam van de opvang/het pension waar je nijn gelogeerd heeft? Weten we in iedergeval waar wij niet heen moeten met onze diertjes!

Geplaatst:

Hoi Allemaal Sorry dat t een beetje geduurd heeft. Ons konijntje heeft schurft. (gelukkig) We waren idd bang voor myx. Dat is t niet. Ons diertje heeft een injectie gekregen. We moeten volgende week weer terugkomen als het niet wat beter is geworden. Bedankt allemaal...

Geplaatst:

jeetje gelukkig maar hoor

maar wel heel slecht van de opvang,heb je ze al gebeld om het te melden schurft is heeeeel hardnekkig je moet ook alles goed schoonmaken nu

succes en knuf voor je nijntje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .