Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraag over mijn konijn die ik net 5 dagen geleden heb gekocht , hij heeft heel veel stress en wij proberen het te kalmeren door hem rust te geven en soms te aaien . Hij is al goed gewent aan ons maar er is één ding... Hij poept niet veel en plast helemaal niet ! Dat weet ik omdat ik hem op kranten heb staan met een litter box. Heeft iemand een idee dat dit door stress kan komen ?  Of door een andere reden?

Geplaatst:
12 uur geleden zei Michelle Kooij:

Ik weet wel hoe ik mijn konijntje tam krijg omdat ik zelf ook nog 1 heb die los in de tuin kan lopen en lekker binnen slaapt en ook in huis los loopt, maar toch merkte ik toen ik dit nieuwe konijntje los liep lopen in huis dat hij vrolijk en zich rustig voelde hij maakte van die raare sprongetjes en ging lang uit liggen ook kwam hij naar ons toe dus ik heb we het idee dat dat hem goed doet! Ik kom er lang zaam bij beetje wel maar ik zou hem wel de eerste paar week nog niet aaien . Omdat hij zich dan nog intrekt .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .